piątek, 30 grudnia 2022

Kartka z okazji 18 urodzin

      W ostatnim tegorocznym poście zaprezentuję kartkę, którą wykonałam           na okoliczność 18 urodzin Natalii. Poproszono mnie o wykonanie tej kartki, zostawiając jednocześnie wolną rękę co do jej wyglądu.

     Wymyśliłam sobie, że na kartce dla młodej Damy na tak wyjątkowe urodziny pojawią się eleganckie buciki - szpileczki, kompozycja kwiatowa i oczywiście stosowny napis. 

     Kartka wyszła tak:






     Mam nadzieję, że Jubilatce kartka się spodobała.

  Na koniec życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga wszystkiego, co najlepsze w Nowym 2023 Roku!

Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Dziękuję, również życzę Wspaniałego 2023 Roku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu jesteś mega zdolna !! Karteczka wyszła Ci rewelacyjna !!! Jubilatce na pewno się spodobał. W życiu bym nie wpadła na te czerwone szpilki a to przecież dla młodych dziewczyn taki symbol dorosłości, choć ja tam w życiu takich nie ubrałam ale niektórzy kochają szpilki i mnie nic do tego !!
    Pozdrawiam i życzę zdrowia w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka i wszystko świetnie skomponowane. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, idealna dla młodej kobietki.
    Szczęśliwego Nowego Roku, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka. Piękne życzenia w środku i cytat dobrze dobrany.
    Życzę również Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, bardzo pomysłowa karteczka :) do siego roku Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka karteczka te czerwone szpile robią wrażenie:) Danusiu zdrowego I twórczego roku Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita karteczka, bardzo podoba mi się motyw eleganckich butów. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka. Piękne są bordowe szpileczki, idealne dla młodej damy.
    Dobrego 2023 roku, tak wspaniałej weny twórczej jak dotychczas, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykowna karteczka! Te szpilki są takie eleganckie. Co prawda to już nie dla mnie ale na 18- tkę będą pasować idealnie😄
    Świetny pomysł i wykonanie😌
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna karteczka! wszelkiego dobra w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka na stosowną okazję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka! Cudne te szpileczki :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...