wtorek, 27 grudnia 2022

Świąteczny bieżnik i kartka imieninowa

           Święta bardzo szybko minęły, ale pozostając w tym klimacie zaprezentuję dziś jeszcze jedną świąteczną pracę. W prezencie dla grudniowej Solenizantki uszyłam patchworkowy, świąteczny bieżnik. Połączyłam tu wzorzyste bawełniane tkaniny z białym lnem. Dodałam też niewielkie aplikacje. 

     Bieżnik jest trójwarstwowy, pikowany wokół aplikacji i po szwach, wykończony ozdobnym gwiazdkowym ściegiem. Nie chciałam, żeby bieżnik był zbyt gruby, więc wewnątrz zamiast ociepliny dałam flizelinę bez kleju o nieco większej gramaturze.






     Prezent wysyłany był pocztą, więc zrobiłam też ukwieconą  kartkę imieninową z życzeniami. 




Pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Piekny bieżniczek i to szyty , zdolne rączki i pomysłowość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny świąteczny bieżnik :) I karteczka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale obdarowałaś solenizantkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu taki prezent dostać to jest coś. Świetny bieżnik, rewelacyjne te aplikacje, choć ja bym nic nie dała do środka skoro to miał być bieżnik. Co do kartki to rewelacyjnie Ci wyszła !!!
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowy Rok, oby wena twórcza Cię nigdy nie opuszczała !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieżnik śliczny , kartka też. Udanego, zdrowego 2023 roku😊🎄🍾

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bieżnik! Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieżnik rewelacja Danusiu! Piękne świąteczne aplikacje i odszycia poczyniłaś, karteczka też mi się podoba 😍😁
    Pozdrawiam serdecznie i wszelkiej pomyślności życzę w Nowym Roku 🎉🥂

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bieżnik i karteczka! Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vánoční běhoun se Ti povedl.I karta se mi moc líbí. Přeji příští rok 2023 v míru a ve zdraví. Ať máš mnoho času na krásné tvoření. M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Feliz Navidad y un Feliz Año Nuevo!!! Saludos desde el norte de España.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bieżnik i karteczka, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent! :) Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonałaś mega baśniowe prace i mam nadzieję, że to widzisz. :) Boski bieżnik, tak piękny i nastrojowy, Kojarzy mi się ze świętami z dawnych lat, tymi najbardziej przepełnionymi magią. Do tego ta kartka, ma coś w sobie tak głębokiego, jakby ogród marzeń nocą...tak jakoś widzę tę kartkę. Obie prace bardzo trafiają mi do serca, totalna magia. :))) Jesteś czarodziejką, mam nadzieję, że to też wiesz, jesteś nią. :))) Niech dużo magii, szczęścia jest z Tobą. :*****

    OdpowiedzUsuń
  14. Superowy ten bieżnik. Na pewno sprawił obdarowanej przyjemność. Zawsze będzie przypominał jej o Tobie. Kartka świetna, pięknie ukwiecona. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...