wtorek, 20 grudnia 2022

Kartki z shaker boxem na Boże Narodzenie 2022 cz.II

     Ze świątecznymi życzeniami poleciały w świat kolejne kartki. Tym razem zrobiłam takie, których główną ozdobą jest shaker box. 

     Przygotowałam białe kwadratowe bazy 15cm na 15 cm. Shaker boxy wykonałam samodzielnie wykorzystując m. in. beermatę, dwustronną piankę dystansową, sztywną folię,scrapki, drobne konfetti, brokat i mikrokulki szklane. Kartki dodatkowo ozdobiłam niewielką kompozycją z poisencją.

     Chciałam, żeby kartki były podobne do siebie, a zarazem każda trochę inna.












Pozdrawiam serdecznie, życząc spokojnych przygotowań do świąt:)

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki takie z okienkiem lubię najbardziej :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo a bardzo piękne, kartki z duszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się napracowałaś, piękne shaker boxy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki wykonałaś, a u Ciebie to norma. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki wcale nie są do siebie podobne, Każda ma inną grafikę, ale świetnie Ci wyszły . Ja zawsze miałam problem z shaker box ale podobają mi się Twoje kartki!! pomysł z bermatą rewelacyjny zawsze miałam problem z tym okienkiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, wspaniałe shakerki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, efekt Super. Podziwiam i nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...