środa, 4 stycznia 2023

Nietuzinkowa przytulanka

      Pewna Dziewczynka marzyła o przytulance, której nigdzie nie można było kupić. Jej Mama poprosiła mnie o uszycie takowej. Przysłała mi tylko zdjęcie.

     Lubię wyzwania, więc podjęłam się wykonania zadania.                                   Powstał taki oto stworek:

     Nazywa się podobno DJ Kometka i jest bohaterem jakiegoś filmu dla dzieci.    Ja niestety nigdy wcześniej z taką postacią się nie zetknęłam. Przytulankę szyłam tylko na podstawie przysłanego zdjęcia. 

     Stworek charakteryzuje się nieproporcjonalnie dużą głową i długimi nogami. Uszyłam go z bawełnianych tkanin, starając się dobrać kolory jak najbardziej podobne do tych na zdjęciu. Wypchałam kulką silikonową.                                           Długość przytulanki to około 65 cm.






Mam nadzieję, że udało mi się spełnić marzenie Dziewczynki.

Pozdrawiam serdecznie:

19 komentarzy:

  1. Nie ma rzeczy niemożliwych dla Ciebie, pieknie wyszła maskotka , też nie znam z jakiego filmu ale ważne że spełniłaś marzenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znam tej postaci, ale maskotka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy stworek, na pewno dziewczynka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na kotka tylko chyba to jakaś nowa rasa. Uśmiechnięty pyszczek aż prosi się o przytulenie. Na pewno sprawi wiele radości dziecku😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wróżką spełniającą marzenia. Super wyszła ta Kicia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki inny stworek, ale bardzo sympatyczny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu Ty lubisz wyzwania, więc to dla ciebie nic trudnego :) dałas rade :) pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha kotek z długimi nogami 😉😘😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to jesteś niesamowita . Piękna przytulanka Ci wyszła. Ja bajki też nie znam nie dorobiłam się jeszcze wnuków niestety. Zauroczona jestem tymi długimi nogami !! Myślę że spełniłaś jedno z wielkich marzeń !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna przytulanka!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, niesamowita i dziewczynka na pewno nią zachwycona.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietuzinkowa i fantastyczna maskotka! ale wyjątkowa musi też być Dziewczynka- mało które dziecko chce coś innego niż to reklamowane w tv:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka radość spełnić czyje4ś marzenie. Maskotka przepiękna i na pewno milusia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś. Na pewno sprawisz wiele radości dziewczynce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. To się nie może nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje, ta przytulanka jest wyjątkowa i niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...