piątek, 23 grudnia 2022

Duża bombka w technice decoupage i życzenia

      W ostatnim przedświątecznym poście chciałam zaprezentować dużą bombkę,   o której wykonanie zostałam poproszona w ostatnim czasie.

     Bombka miała być wykonana w technice decoupage. Baza to akrylowa, przeźroczysta bombka o średnicy 18 cm, więc powierzchni do ozdabiania było dużo. Postanowiłam stworzyć na niej zimowo - świąteczny obrazek.Wykorzystałam w tym celu motywy z papieru ryżowego i serwetek. Połączyłam je w całość, domalowując farbami akrylowymi niektóre elementy oraz tło. Na dół bombki nałożyłam pastę śniegową i dodatkowo posypałam szklanymi mikrokulkami. Powyżej pasty śniegowej bombkę posypałam delikatnym białym brokatem.

     Starałam się zrobić zdjęcia bombki z różnych stron:














 

     Pracy było sporo, ale bombka spodobała się pani, która o nią poprosiła.      

To przecież najważniejsze.

    Jutro już Wigilia, dlatego chciałam Wam złożyć życzenia świąteczne:

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych


i radosnych Świąt Bożego Narodzenia,

spędzonych wśród rodziny i przyjaciół.

Niech przyjście na świat Jezusa

przyniesie ze sobą radość,

pokój, nadzieję i miłość.

 

Pozdrawiam serdecznie:)

Danusia

20 komentarzy:

  1. Śliczna bombka!!
    Wiary, co góry przenosi,
    nadziei, która nie gaśnie,
    miłości w każdej ilości
    od Bożej Dzieciny 😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bombeczka:) Zdrowych i radosnych Świat życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i radosnych świąt, Danusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna bombka , radosnych ,spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Danusiu, radosnego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bombka. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Dobrych Świąt życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu dla Ciebie. Czy jest coś czego nie potrafisz????. Cudna Ci ta bombka wyszła.
    Zdrówka życzę przede wszystkim
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna ta bombka:)Wyszła Ci wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnego Świętowania i wszelkiego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombka świetna :-).Życzę pięknego świętowania. Radości płynącej z bycia razem z bliskimi w ten świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bombka! Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna. Danusiu zdrowych, spokojnych i wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna bombka. Wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombka cudna !
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna bombka Danusiu. Spokojnych, zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech magia Świąt trwa i trwa.......bombka świetna

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, wszystkiego dobrego, zdrowia i spokoju :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bombka. Bardzo lubię takie rodzajowe, zimowe scenki.
    Wszystkiego Najlepszego, zdrowia, radości, pomyślności, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna bombka. Zdrowych i Wesołych Świąt Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...