wtorek, 13 grudnia 2022

Szyte stojące choinki i serduszka - zawieszki

      Do świąt coraz bliżej, więc od jakiegoś czasu powstają u mnie różnorodne prace związane z tą tematyką. Dzisiaj pokażę choinki i serduszka - zawieszki. 

     Choinki uszyłam z bawełnianych tkanin w czarne i złote gwiazdki i wypchałam kulką silikonową. Umieściłam je na cienkich , toczonych drążkach i umocowałam w drewnianych plastrach. Na zawiniętych wierzchołkach choinek powiesiłam złote dzwonki. Pod choinkami zrobiłam kokardy ze wstążek i sznureczków zakończonych koralikami. Dodałam też niewielką dekorację na plastrach drewna.








     Zawieszki - serduszka uszyłam z szaro - białej bawełny w różne wzory.           Na środku naszyłam mniejsze serca z biało - srebrnej tkaniny. Całość wypchałam kulką silikonową i ozdobiłam srebrnymi sznureczkami i malutkimi dzwoneczkami.




     Wszystkie te prace podarowałam na kiermasz świąteczny, który był organizowany w celach charytatywnych.

Pozdrawiam serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. Pěkná vánoční dekorace. Přeji klidný adventní čas. Marie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta o wielkim sercu, cudowne serducha i choinki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu super Ci wyszły te szyjatka. Te choinki będą świetna dekoracją zamiast tradycyjnych stroików a ta serduszka, będą świetnie wyglądać na choince. A już podarowanie ich na kiermasz charytatywny było wielkim wyczynem z Twojej strony !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te choinki. Serduszka wspaniale ozdobią nie tylko choinkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, śliczne te ozdoby. Masz złote ręce i wielkie serce.
    Pozdrawiam
    Małgosia x

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły. Choinkami jestem zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności uszyłaś, serduszka są super, ale choineczki skradły moje serducho. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje uszyłaś ,też ostatnio dużo szyję bo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonałaś wspaniałe ozdoby świąteczne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby które przystroją niejeden dom. Choinki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pełna podziwu dla Twoich prac. Choinki są przepiękne, a serca dorównują im urodą. Będą piękne zdobiły podczas świąt i nie tylko. Sama nie cierpię szycia, wiec podziwiam podwójnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace, masz wielkie serducho Danusiu 😉😘😉

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...