wtorek, 10 stycznia 2023

Torebki wydziergane szydełkiem

      Zaprezentuję dzisiaj kolejne torebki, które wydziergałam w prezencie             dla dziewczynek z naszej rodziniy. Poprzednie można zobaczyć TUTAJ.

     Torebki wykonane są w trzech rozmiarach, dostosowanych do wieku dziewczynek.  Wydziergałam je z bawełnianego sznurka 3mm.  Z tego samego sznurka wykonałam paski i chwościki dla ozdoby. Paski i chwosty doczepiłam      za pomocą niewielkich karabińczyków. Wewnątrz torebeczek wszyłam bawełniane podszewki. Zapinane są one na pętelkę ze sznurka i guzik.

     Najmniejsza torebeczka:



     Torebka średniej wielkości:


     W największej torebce dla najstarszej dziewczynki zrobiłam ucho innym sposobem. Uznałam, że takie jak robiłam przy mniejszych byłoby tutaj zbyt delikatne.



To już wszystko na dzisiaj. Przyznam, że spodobało mi się dzierganie torebek           i z pewnością powstaną kolejne.

Pozdrawiam gorąco:)

19 komentarzy:

  1. Przesliczne torebki, dziewczynki elegantki.Pieknie dopracowane, poszewka.Jestes wspaniała Danusiu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są naprawdę Danusiu, mimo że to nie moje kolory to miś ei bardzo podobają no i te podszewki robią robotę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne torebeczki z zewnątrz i wewnątrz. Kobiece, radosne, takie nawet romantyczne, cudne!!!!! Widać, że lubisz je robić. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te torebeczki i na prezent jak najbardziej byłe super, mam nadzieję że dziewczynki zadowolone. Ty to jesteś wszechstronna , wszystko Ci zawsze super wychodzi!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne torebeczki, dziewczynki muszą być zadowolone z takich prezentów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja córka byłaby zachwycona! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze torebeczki, bardzo dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz widzę te uśmiechy na buźkach obdarowanych dziewczynek:) śliczne torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne torebki i widać, że wykończone z dbałością o szczegóły :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, przeurocze torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze u Ciebie perfekcyjnie! Śliczne torebki i jeszcze ta poszewka! Rewelacyjne gadżety dla młodych dam :) Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności te torebki i na pewno ucieszą niejedną właścicielkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodkie torebeczki Danusiu, a jak pięknie wykończone tą kolorową bawełną w środku:) Ehh...Ty to wszystko potrafisz zrobić i radość dziecku sprawić. Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym takie potrafić zrobić

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...