niedziela, 6 listopada 2022

Szydełkowe torebki dla dziewczynek

      Zastanawiałam się niedawno nad prezentem dla dwóch cudownych dziewczynek i postanowiłam, że wydziergam im szydełkiem torebeczki.


     Dziewczynki są w wieku przedszkolnym, więc torebki nie są duże. Wydziergałam je ze wzoru znalezionego na Pinterest, który nieco zmodyfikowałam, żeby otrzymać pożądaną wielkość. 

     Wydziergałam je z bawełnianego sznurka 3mm w jasno szarym kolorze.              Z tego samego sznurka wykonałam paski i chwościki dla ozdoby. Paski i chwosty doczepiłam za pomocą niewielkich karabińczyków. Wewnątrz torebeczek wszyłam różową w białe groszki bawełnianą podszewkę. Zapinane są one na pętelkę ze sznurka i guzik.

     Dziewczynki są siostrami, więc torebki są właściwie takie same. Różnią się jedynie długością pasków.








     Prezent bardzo się spodobał, a to cieszy najbardziej.

Pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Słodkie i eleganckie torebki, male damy lubią takie gadżety, jeszcze jak zadowolone to radość podwójna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ,sliczne , może i ja kiedyś wezmę szydełko , na razie wolę druty - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny miałaś pomysł z tymi torebkami !Małe damy uwielbiają takie prezenty , a to różowa podszewka w groszki dodaje im tylko uroku. Jesteś wielka Danusiu u Ciebie nie sposób się nudzić , zawsze wymyślisz coś ciekawego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne torebeczki zrobiłaś, są piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki są cudne :).

    I wiadomo, że każda z nas lubi torebki. Niezależnie od wieku :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jsou krásné a něžné. Marie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne te torebusie, myślę, że i duże dziewczynki chętnie by je nosiły.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne torebunie :) Robiłam kiedyś podobną w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki są śliczne i nie dziwi mnie, że panienkom spodobały się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł I super wykonanie Danusiu, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No słodkie są jak cukiereczki :) już sobie wyobrażam te małe dziewczyneczki z torebusiami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne torebeczki na pewno zachwyciły dziewczynki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny prezent, dziewczynki na pewno będą zachwycone. Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...