poniedziałek, 16 stycznia 2023

Kartka z okazji 25 rocznicy ślubu

      Zostałam poproszona jakiś czas temu o wykonanie karteczki z okazji                25 rocznicy ślubu. 

     Nie było żadnych sugestii co do wyglądu kartki, pozostawiono mi wolną rękę. Wymyśliłam sobie, że będzie ona w delikatnych, raczej pastelowych kolorach.  Taki jubileusz to srebrne gody, dlatego postanowiłam wykorzystać srebrny papier do wykonania niektórych elementów. Dodałam też delikatną białą koronkę.

     Oto efekt mojej pracy:






     Bardzo się cieszę, bo wiem, że kartka bardzo się spodobała Jubilatom, przyniosła radość, a nawet wywołała łzy wzruszenia.

Pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się to serce na kartce. Pięknie wszystko zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie skomponowana kartka ,elegancka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka z serduchem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie nawiązałaś do srebrnej rocznicy ślubu, pozdrawim🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Srebro w tej karteczce jak najbardziej pasuje. Super kartka i wcale się nie dziwię że obdarowani zadowoleni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rocznica, wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wymyśliłaś. Prześliczna kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka a tak powinno być na taką rocznicę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonana kartka w ślicznej kolorystyce! Zupełnie się nie dziwię że wywołała takie emocje :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!!! elegancka, a jednak delikatna i na pewno bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie proste, a takie fajne, gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...