piątek, 20 stycznia 2023

Workoplecak z laleczką

      Moda na workoplecaki nie mija, być może dlatego, że są one praktyczne oraz wygodne w użyciu. Poza tym mogą być różnorodne, ciekawe i personalizowane.

     Dziś zaprezentuję workoplecak uszyty dla Sary. Dwa lata temu szyłam jej plecaczek z pieskiem. Można go zobaczyć TUTAJ.

     Dziewczynka urosła i zmieniła nieco upodobania. Chciała workoplecak,           na którym będzie laleczka LOL z różowo - niebieskimi lokami. Nie było to łatwe zadanie, ale robiłam co mogłam, żeby aplikacja jak najbardziej przypominała wymarzoną laleczkę. Do jego uszycia wykorzystałam bawełniane tkaniny oraz bawełniany sznurek.







 
Mam nadzieję, że Sara jest zadowolona z plecaczka, i że będzie jej dobrze służył.

Pozdrawiam gorąco:)

    

18 komentarzy:

  1. Zdolna z Ciebie dziewczyna. Poradzisz sobie z każdym zadaniem. Brawo !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto ale Ty zdolna jesteś, cudenko .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu jesteś jak dobra wróżka, spełniasz marzenia dzieci!
    Workoplecak jest piękny perfekcyjnie odszyty:)
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Mega dużo pracy włożyłaś w uszycie tego worka ! Brawo !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy workoplecak :) Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie Ci wyszło! Robiłam kilka kartek z tymi laleczkami i jak tylko zobaczyłam zdjęcie, to wiedziałam, że to ta laleczka. Ale szczęśliwa będzie ta dziewczynka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała rzecz, która posłuży kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc pěkný batoh. Sára je určitě nadšená. M..

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu wyszła Ci extra aplikacja. Co prawda bajki nie znam ale nowa właścicielka na pewno będzie super zadowolona !! Fajne jest to że zamówienia od tych samych osób wracają . Na pewno wtedy się fajniej szyje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny ten plecaczek, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczka wyszła Ci cudnie i na pewno Sara będzie go z dumą nosić :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aplikacja - rewelacja! Nie mogę wyjść z podziwu Danusiu dla Twoich umiejętności. Zrobić taką piękną laleczkę to wielka sztuka. Szkoda, że już nie mogę nosić takich plecaczków😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny, zabawny i wygodny workoplecak. Trzy zalety w jednym worku można.by powiedzieć.😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takiego workoplecaka każda mała księżniczka może być zadowolona. :)
    Jest bajeczny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wykonany :) praktyczny i do tego ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale robota !!! Danusiu chyle czoła, bajki nie znam ale lala ... jak ta lala 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie to mają zdolności :) świetne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...