wtorek, 11 lipca 2023

Szydełkowy top

      Modne stały się różne części garderoby wydziergane szydełkiem. Robiłam już chusty, szaliki, czapki, torebki. Tym razem zostałam poproszona o wykonanie letniego, krótkiego szydełkowego topu na cienkich ramiączkach. 

     Top robiłam bez wzoru. Posiłkowałam się jedynie zdjęciem, ale wiele zmieniłam, żeby był on zgodny z upodobaniami przyszłej właścicielki. Wykorzystałam włóczkę Drops Safran w kolorze beżowym. Jest to mięciutka, delikatna bawełna 100%. Przyznam, że sprawdziła się idealnie i jeszcze nie raz wykorzystam tą włóczkę do moich projektów.










     Właścicielce top bardzo się spodobał, a to cieszy najbardziej. Myślę, że świetnie sprawdzi się w upalne dni.

Pozdrawiam serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że właścicielce się spodobał, bo na prawdę świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no. Super top. W sam raz na letnie upały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny, pieknie wyprofilowany stanik, pani wygląda cudownie w tym topiku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny a i Pani ma.super figurę bo w przypadku takiej "bluzrczki" to ważne😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! Ale trzeba mieć do niego idealną figurę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny top i super prezentuje się na figurze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest i bawełna 100% czyli tak jak lubię. Ważne że nowej Właścicielce się spodobał, to docenieni naszej pracy i to cieszy najbardziej.
    Pozdrawiam i liczę że choć robiłaś do z głowy to opracujesz wzór bo warto!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Świetnie leży 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego! Wygląda rewelacyjnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowy top. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z szydełkową wersją tego typu ubranka. Tobie wyszło wspaniale. I wcale się nie dziwię, że właścicielce przypadł do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się ten top :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten top. Pamiętam jak moja mama robiła podobny dla mojej siostry, gdy jeszcze topy nie były modne jakieś 45 lat temu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ❤️❤️❤️
    Chociaż, żeby taki nosić musiałabym jeszcze sporo schudnąć

    OdpowiedzUsuń
  15. Top jest przecudny, jedyny i wyjątkowy. Bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Top pięknie wykonany i taki sexi . Wspaniale się prezentuje na młodej osóbce :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ciuszek! Idealnie leży na modelce. Nie jest "mięsisty" co mi się bardzo podoba:) Rewelacyjna praca!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...