piątek, 21 lipca 2023

Kartki z okazji ślubu

      Dziś zaprezentuję dwie ślubne kartki. Zrobiłam je już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz doczekały się publikacji.

     Pierwsza kartka ma dosyć żywe kolory. Poproszono mnie, abym do jej wykonania wykorzystała pergamin z zaproszenia, na którym widniał "portret" pary młodej. Całą kompozycję kartki wymyśliłam tak, żeby pasowała do tego wizerunku.





     Druga kartka jest w delikatnej, pastelowej kolorystyce.






Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wakacyjnie:)

11 komentarzy:

  1. Świetne obie kartki a pomysł z tą pierwszą wyśmienity. Fajne też są te bukieciki na kartkach przez tą są takie na bogato.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, chociaż ta pierwsza bardziej mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki przesliczne, z ratownikiem medycznym rewelacja.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są śliczne ta pierwsza jest inna niż większość jakie widziałam. Bardzo mi się podoba😊 Miłego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki przepiękne, ładnie je skomponowałaś :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne, Danusiu, a ta pierwsza szczególnie mi się podoba, bo lubię takie spersonalizowane prace.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. No super karteczki. Wciąż podziwiam kompozycję kwiatowe. Pomysł na wykorzystanie grafiki z zaproszenia ekstra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No super karteczki. Wciąż podziwiam kompozycję kwiatowe. Pomysł na wykorzystanie grafiki z zaproszenia ekstra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze karteczki, a pierwsza wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne. Zwłaszcza dla strażaka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...