piątek, 28 lipca 2023

Szydełkowa królisia z torebką

      Dzieci bardzo lubią mięciutkie i milutkie przytulanki, więc od czasu do czasu dziergam je szydełkiem. Wykorzystuję do ich wykonania oczywiście włóczkę HIMALAYA DOLPHIN BABY, ponieważ moim zdaniem jest ona idealna do tworzenia maskotek. Wszystkie przytulanki wypycham antyalergiczną kulką silikonową.

     Dziś zaprezentuję królisię. Wykonałam ją w białym kolorze, ale ma różowe dodatki. Ma ona zdejmowaną sukieneczkę. Górę sukienki wydziergałam szydełkiem, a dół doszyłam z tiulu w kwiatuszki. Sukienka z tyłu zapinana jest na guziki. Zdejmowane są też buciki i opaska. Królisia otrzymała także szydełkową torebeczkę.







     Mam nadzieję, że obdarowana królisią Blanka będzie miała sporo zabawy.

Pozdrawiam gorąco:)

15 komentarzy:

  1. Każda dziewczynka będzie zachwycona, cudowna królisia Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna królisia, a to zdejmowane ubranko i torebeczka rewelacja! 😀😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz no i wdzianko ma prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia wygląda pięknie, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królisia jest cudowna i pięknie odziana. :)
    Chyba nie tylko małe dziewczynki przytuliły by się do niej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna królisia!! myślę, że Blanka będzie miała nie tylko sporo zabawy, ale i psiapsiólkę na lata;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, jaka ta królisia jest cudna! Sama chętnie bym ją przytuliła, chociaż dziewczynka ze mnie już nieco starszawa.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest niesamowite, ja nawet nie mam słów jak bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna królisia, sama bym się z chęcią do takiej przytuliła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza królisia taka do przytulania :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...