wtorek, 4 lipca 2023

Szydełkowe kwiatki na spinki do włosów

      Ostatnio dość często biorę do ręki szydełko i powstają różne prace. Dużą frajdę sprawiło mi dzierganie małych szydełkowych kwiatuszków, którymi ozdobiłam spineczki do włosów.

     Dla małej Modnisi wykonałam sześć kompletów  spineczek, po dwie sztuki każdy. Kwiatuszki są różnorodne i w innych kolorach. Będą mogły być dobierane do różnych stylizacji:)










     I jeszcze kilka zdjęć na Właścicielce:)




Pozdrawiam gorąco:)

20 komentarzy:

  1. Szydełko kocham miłością wielką ale kwiatków przynajmniej takich nie miałam okazji jeszcze robić ( poza bratkami) a na spinki tym bardziej, nie mam póki co komu . Tobie wyszły te spineczki kwiatowe cudnie. Zresztą wszystko czego się dotkniesz wychodzi Ci cudownie. Zdolna z Ciebie babeczka!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki urocze. Ja takie mniej wypracowane używam do prac szyciowych a nawet umieszczam na kartkach. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spineczki i cudna modelka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatuszki. Kiedyś miałam okazję dziergać te maleństwa, ale wszystkie zużyłam do ozdoby kartek. O spinkach nie pomyślałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko wygląda modelka z kwiatuszkiem, sama radość tworzenia dla słodziaka, u mnie chłopaki to nie ma komu robić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne na pewno dziewczynka jest zachwycona😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne i ja sama bym je nosiła, bo one  i dla starszych fajne. No i mega pasują na lato. :) Piękności!!!! Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, najbardziej podobają mi się białe z żółtym środkiem 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiatuszki ! Właścicielka - urocza !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna modelka we wdzięcznych spineczkach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczności, Danusiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Malutka wygląda, jakby miała łąkę we włosach. A przy odrobinie cierpliwości można z tych uroczych spineczek wyczarować chociażby wianuszek, który ślicznie przyozdobi tą anielską główkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, przesłodkie te spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak soodko te spineczki wygladaja na małej modelce 💚💙💜🤎❤🧡💛

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam czasy, gdy sama podobne spineczki przygotowywałam dla moich córek;) śliczne Ci wyszły:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie spinki ozdobiłaś. A na modelce cudnie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spineczki i każda mała księżniczka może być uradowana mając je. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne!! Jak z bajki :) a te zdjęcia spinek na małej właścicielce są super!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...