poniedziałek, 27 lutego 2023

Duży album ślubny

      W ubiegłym roku realizowałam duży projekt ślubny. Na lipcowy ślub wykonywałam zaproszenia i zawieszki na butelki, pudełka na obrączki i koperty, księgę gości i kartki.

     W skład tego projektu wchodził również album na zdjęcia. Na jego wykonanie miałam dużo czasu, ponieważ na zdjęcia ślubne trzeba trochę poczekać.

     Album udało mi się skończyć, wręczyć Państwu Młodym, a nawet pomóc przy wklejaniu zdjęć. Mogę go więc zaprezentować na blogu.

     Album jest dosyć duży. Jego wymiary to 26 cm na 20 cm. Szerokość grzbietu    to 11,7 cm.  Album zawiera 9 rozbudowanych kart i oczywiście okładkę. Zostało    do niego wklejonych 170 zdjęć wielkości 10 cm na 15 cm, a można by było wkleić jeszcze więcej. Do jego ozdobienia wykorzystałam papiery Lemoncraft z kolekcji Elegance ( podobnie jak przy poprzednich częściach projektu). Okładkę dla wzmocnienia okleiłam najpierw płótnem lnianym, a dopiero później papierem    do scrapbookingu. Rogi zabezpieczyłam złotymi okuciami. Zdobienie okładki jest bardzo podobne do zdobienia księgi gości. Chciałam, żeby wszystko razem stanowiło pewną całość. Do zamykania różnych elementów na kartach użyłam magnesów neodymowych, ćwieków, wstążeczek, sznureczka. Nie będę opisywać, jak wyglądają poszczególne strony, bo post byłby bardzo długi.

     Zapraszam do oglądania zdjęć, a jest ich dosyć dużo.




























     Państwo Młodzi byli zachwyceni albumem, więc warto było poświęcić na jego wykonanie wiele, wiele godzin i mnóstwo energii.

     Dziękuję Wam za uwagę. Mam nadzieję, że najbardziej wytrwali dotarli              do końca posta.

Pozdrawiam serdecznie:)






















21 komentarzy:

  1. Ileź to trzeba pracy włożyć...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo świata i złoty medal.Danusiu bajeczny ,złota rączka jesteś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten album i faktycznie kosztował Cię wiele pracy i wcale się nie dziwię że przypadł do gustu Państwu Młodym . Będzie kiedyś po latach super pamiątką!!!. Danusiu ze swoimi talentami praktycznie do wszystkiego jesteś WIELKA !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest niesamowity :) Jestem pod ogromnym wrażeniem i chylę czoła :) Naprawdę się napracowałaś, ale efekt jest oszałamiający :) Wcale się nie dziwię, że Państwo Młodzi byli zachwyceni :) Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album. Dużo ciekawych pomysłów na umieszczenie zdjęć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny album, będzie pamiątką na lata:) Do tego sama świadomość, że jest niepowtarzalny i oryginalny, wykonany z sercem, dodaje mu ogromnej wartości. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, album jest wyjątkowy i zachwycający. Jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ napracowałaś się kochana. Podziwiam cierpliwość. Piękny album wręcz zachwycający. Taka pamiątka pozostanie na długie lata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko kochana !!! To naprawdę wielka rzecz i...pięknie z dokładnością wykonana !!! Ciekawa jestem ile kolekcji papierów zużyłaś ?- Na pewno kilka. Ciekawe pomysły na umieszczenie zdjęć! Podziwiam bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny album, piękny wprost. :)
    Widać ile pracy i serca włożyłaś w jego wykonanie i byłoby dziwne, gdyby Państwo Młodzi nie byli nim zachwyceni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny album!! Wspaniale ozdobiony!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się napracowałaś mróweczko :) wspaniała pamiątka, i taka delikatna , urokliwa, biel i koronki, ja tak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety taki album wymagal bardzo dużo czasu i pracy:) będzie wspaniałą oprawą dla wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album! Będzie cudowną pamiątką z tego ważnego wydarzenia. Ilość miejsca na zdjęcia imponująca!
    Ogólnie - bardzo romantyczny, elegancki i dopracowany w każdym calu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale cudowna praca, wiele wiele Twojej roboty ale efekt Wow, robi wrażenie, brawo Danusiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się nie dziwię, że album się spodobał, bo jest przepiękny :).

    I rzeczywiście duży i jak wiele zdjęć się zmieściło... Wykonałaś rewelacyjną pracę :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem jak pracochłonne są albumy tym bardziej podziwiam Twój album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu to prawdziwy majstersztyk taki duży album wykonać!
    Pięknie ozdobiony i na bogato wykonany, będzie pamiątką na lata🤩
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...