poniedziałek, 12 września 2022

Zaproszenia na ślub i zawieszki na butelki

      Jeszcze późną wiosną zaczęłam realizować duży projekt ślubny. 

     Zostałam poproszona o wykonanie zaproszeń na ślub, pudełka na obrączki, pudełka na koperty, zawieszek na weselne alkohole oraz księgi gości. 

     Wszystko realizowałam systematycznie, żeby zdążyć we właściwych terminach. To co wykonałam postaram się zaprezentować w kilku postach.

     Najwcześniej oczywiście zaczęłam przygotowywać zaproszenia. Wykonałam projekt, który został zaakceptowany i ostro wzięłam się do pracy. Wykonałam ich równo 100 sztuk.









 

I jeszcze jedno zdjęcie, co prawda nie najlepszej jakości, ale widać na nim większą część zaproszeń.



      Z wykorzystaniem tej samej kolekcji papierów powstały zawieszki  w dwóch wielkościach na różne weselne alkohole.

 





Na dziś to wszystko.

Pozdrawiam serdecznie:)

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te zawieszki. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zaproszenia, zawieszki również, naprawdę potężny projekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu jestem pełna podziwu dla Ciebie że Ci się chciało tyle tego robić. Co prawda sądząc po dacie ślubu czasu miałaś trochę czasu ale i tak Cię podziwiać. Wszystko piękne !! bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc pěkné. Jsi hodně šikovná. Zdravím. Marie

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 sztuk ręcznie robionych zaproszeń... Podziwiam Cię za wytrwałość :).

    Kartki i zawieszki do butelek super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, piękny zestaw stworzyłaś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. No brawa Danusiu, świetna robota 😀 chtle czoła za tyle identycznych zaproszeń 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ! Ależ to bardzo dużo pracy !? Każde zaproszenie w kopercie i jeszcze przewiązane wstążeczką ! Brawo ! Chylę czoła ! Piękne to wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Napracowałas się Danusiu :) pięknie Ci to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne i eleganckie zaproszenia wykonałaś i zawieszki też. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem, nie znoszę robić dwóch takich samych rzeczy, a tu aż 100?! Piękne zaproszenia:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa projekt z rozmachem! :) podziwiam! śliczne zaproszenia... są wyjątkowe, bo tworzone ręcznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca i to jeszcze hurtowa! Wielkie brawa:) Śliczne zaproszenia jak i zawieszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Duże wyzwanie ale ważne że sobie poradziłaś i piękni wszystko wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zaproszenia i zawieszki również!! Takie ilości to zawsze wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko ❗❗❗ale produkcja, mnóstwo pracy. Ale efekt niesamowity. Brawo za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...