czwartek, 16 lutego 2023

Poduszka serce i poduszka litera

      Poduszek i przytulanek nigdy nie jest za wiele, zwłaszcza jeśli chodzi o dzieci. Niedawno uszyłam mały zestawik składający się z poduszki w kształcie serduszka z falbanką oraz podusi - przytulanki w kształcie litery I jak Iga. 

      Mama Igi poprosiła o takie właśnie podusie i wybrała do ich uszycia tkaniny w delikatnych beżowych kolorach bez wzorów. Wykorzystane przeze mnie materiały to oczywiście 100% bawełna, a wypełnienie stanowi antyalergiczna kulka silikonowa. Wysokość poduszek to około 40 cm.








Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawiane komentarze:)

Pozdrawiam serdecznie:)

18 komentarzy:

  1. Danusiu jak wszystkie Twoje uszytki są boskie, Kiedyś próbowałam uszyć taką literkę, ale mi wiedzy zbrakło i nic z tego nie wyszło. Świetne Twoje podusie i jak nic Iga będzie szczęściarą mając je u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich poduszek i przytulanek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik a literowej podusi to jeszcze nie spotkałam. To fajny i ciekawy pomysł. Iga na pewno będzie zadowolona🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś mieć pracownię artystyczna, same cudowne prace,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna to serce. A literka to super prezent taki spersonalizowany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie cudne poduszki a serce zawsze podtrzymuje mnie na duchu. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, śliczny komplecik stworzyłaś dla Igusi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozkoszne jest to serduszko z falbanka :) literka świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściany komplet. Na pewno będzie długo i dobrze służył.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, przepiękny komplet! Podusia serce wyszła idealnie. Nieustannie podziwiam Twoje uszytki :)
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany projekt :) takie stonowane delikatne kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, napiszę ci tutaj, jakbyś potrzebowała nici...itd. daj znać, ja już z szyciem na bakier, a zapasy leżą może ci posłużą. Pisz śmiało na elau66wr(malpka)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mówią poduszek nigdy nie jest za dużo. Twoje są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze ♥ Chociaż mam 21 lat na karku nie pogardziłabym taką poduszką serduszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplet uszyłaś :).

    Delikatny i romantyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra komplecik Danusiu, jak zawsze podziwiam starannośc wykonania 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! Nie ma to jak spersonalizowane podusie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...