wtorek, 7 marca 2023

Króliczek wydziergany szydełkiem

      Dzisiaj na blogu zagości kolejna przytulanka, którą wydziergałam szydełkiem. Będzie to króliczek, a właściwie królisia w falbaniastej sukience i kwiatuszkiem przy uchu. Wykonałam ją specjalnie dla malutkiej Karinki.

     Do wykonania króliczka wykorzystałam  oczywiście włóczkę HIMALAYA DOLPHIN BABY w kolorze jasnego beżu, bieli i odrobiny różu. Wewnątrz wypełniłam go kulką silikonową. Dodałam też serduszko z imieniem przyszłej Właścicielki. 

 










Pozdrawiam gorąco:)



16 komentarzy:

  1. Oj Danusiu ,kolejna cudowna słodycz zrobiona przez Ciebie.Przeslodki króliczek.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak :) taki przytulasek na smuteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny króliczek a raczej króliczka.Serduszkowa panienka😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka królisia i pewnie będzie przytulana bez końca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny słodziak, a właściwie słodziaczka! Cudną królisię wydziergałaś.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolejna maskotka, że tez Ci się chce ja dziergać, choć tak po prawdzie jak jest zbyt to tylko dziergać, przynajmniej na włóczkę kasa będzie :-) Ciekawi mnie skąd bierzesz ta kulkę silikonową , kupiłaś większą ilość ?? Bo ja zazwyczaj kupuję poduszki w Ysku i jej rozpruwam , ale to się chyba średnio opłaca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Aniu, jeśli chodzi o kulkę silikonową to kupuję zwykle wielki wór po 8 lub 10 kg. Kupuję kulkę tylko najlepszej jakości w pierwszym gatunku, bo najczęściej wykorzystuję ją do prac dla dzieci. Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  7. Słodka królisia. Bardzo podobają mi się Twoje maskotki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka i urocza :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te szydełkowe zabawki. Są takie mięciutkie i niepowtarzalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i słodka królisia. W miłych kolorach. Urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie. Bardzo miło znów podziwiać Twoje niesamowite prace! Królisia wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny słodziak właścicielka na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo. Piękna królisia. Masz rację, że do zabawek dla dzieci tylko najlepsze komponenty. Taki wielki wór kulki musi sporo miejsca zabierać. Mój kilogramowy, a nie wiem gdzie go chować. Ot mieszkanie w bloku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...