poniedziałek, 26 lutego 2024

Piłka Takane

      Piłki i piłeczki należą do jednych z bardziej lubianych zabawek dzieci                 w różnym wieku. Niedawno uszyłam piłkę Takane, inaczej zwaną puzzlową.           To jedna z ciekawszych zabawek dla niemowląt, która wspiera ich rozwój.             Jest zalecana już dla dzieci powyżej trzeciego miesiąca życia, a może służyć bardzo długo. O jej licznych zaletach można przeczytać w różnych źródłach.
     Piłka Takane m.in.:

  • stymuluje zmysł wzroku u najmniejszych dzieci (dzięki wyrazistym kolorom i wzorom),
  • ćwiczy oburęczne chwytanie,
  • ćwiczy umiejętność przekładania z rączki do rączki (łatwo ją złapać      z każdej strony),
  • pozwala na otwieranie dłoni podczas zabawy,
  • zawieszenie piłki na gumce pozwala na pierwsze ćwiczenia koordynacji ręka- oko,
  • później, gdy dziecko już usiądzie może służyć jako zwykła piłka np.         do turlania, rzucania.

     Piłka Takane wygląda bardzo ciekawie. Ta ma średnicę 12 - 13 cm. Do jej uszycia wykorzystałam bawełniane tkaniny w mocnych kontrastowych kolorach. Będzie dodatkowo przyciągać uwagę dziecka. Zabawkę wypełniłam antyalergiczną kulką silikonową. Wewnątrz umieściłam jeszcze niewielką grzechotkę do maskotek.





Pozdrawiam serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. Jest świetna, fajne kolorki, Twoja pomysłowość nie zna granic, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem podziwiam Twoją kreatywność w tworzeniu specjalnych zabawek dla dzieci.
    Fantastyczna piłka i wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Kapitalne wykonanie i na pewno zrobi furorę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam :) wspaniała zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jesteś kopalnia pomysłów !! Świetna jest ta piłka, podziwiam za szycie takich maleństw, ja to bym chyba poległa, choć maszyna nie jest mi obca ale brak mi wprawy. Coś dużego to uszyję ale po swojemu. Jestem niestety samoukiem i do tego leniem okropnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Twoje prace dla dzieciaczków są super, Danusiu.
    Pozdrawiam-Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy takiej piłeczki jest napeawdę niezwykła. Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną piłeczkę uszyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piłeczka i piękne wykonana🙂
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu jestem pod wrażeniem. Cudna i solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...