wtorek, 20 lutego 2024

Kostka sensoryczna Anielki

      Kostki sensoryczne to znakomite zabawki dla najmłodszych dzieci. Dzisiaj prezentowaną kostkę dostała w prezencie mała Anielka. 

     Dziewczynka skończyła już roczek i sporo potrafi, dlatego taż aplikacje na ścianach kostki są częściowo ruchome. Można nimi w różny sposób manipulować.

     W brzegi kostki wszyłam wystające tasiemki i wstążeczki. Jest też dłuższa tasiemka, dzięki której łatwo można nosić kostkę oraz gryzaczek zawieszony        na wstążce.
     Wewnątrz schowana jest grzechotka do zabawek, która sprawia, że kostka grzechocze.  Wypełnienie zabawki to kulka silikonowa.
     Długość boku kostki wynosi 20 cm.













 

                                                                   Pozdrawiam gorąco:)

20 komentarzy:

  1. Bajka, niesamowite ,takie maleństwa perfekcyjnie wykonane, masz złote rączki ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ty piękne rzeczy szyjesz -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam wnucząt bo taką kostkę chętnie bym im zasponsorowała😌. Jest po prostu cudna! Już widzę małą Anielkę pochłoniętą rozpoznawaniem nowych zwierzątek😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, kostka jest przerewelacyjna.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta kostka. Mnóstwo pracy.
    I pomyśleć - wracają stare, piękne imiona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna kostka, która mnie zachwyciła. Aż żałuję, że za moich czasów takich nie było. A może były, tylko myśmy o nich nie wiedzieli? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię za szycie tych kostek są rewelacyjne i nie jedno dziecko się nimi zachwyci. Jest to zabawka nietuzinkowa w sklepie się takiej nie kupi. a najbardziej mnie zachwyca że szyjesz ich mnóstwo a chyba nigdy żadna się nie powtórzyła. pomijam oczywiście ściankę z imieniem dziecka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita kostka, aż żałuję że takich nie było w czasach mojego dzieciństwa. Pozdrawiam serdecznie Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ta kostka jest super :).

    Masz bardzo dużą wyobraźnię :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kostka. :)
    Zawsze jestem pełna podziwu dla Twoich sensorycznych zabawek i książeczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak te kostki potrafią sprawić wiele radości maluszkom. Twoja jest piękna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna ta kostka. Idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta kostka! Myślałam kiedyś żeby zrobić coś dla synka mojej koleżanki, ale moje zdolności są ubogie w tej materii. A tutaj takie cudo wyszło! Anielka chyba zadowolona była 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Kostka wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, fajna zabawka! Gratuluję pomysłu i świetnego wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita! Podkradam pomysł. Nie będzie tak precyzyjnie wykonana, ale mam dla kogo uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam i się zachwycam, prawdziwe dzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, ale niepokoją mnie guziki i koraliki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...