poniedziałek, 13 listopada 2023

Poduszki z dyniami, wianek z dyniami i ozdobne dynie

      Moje tegoroczne jesienne dekoracje z dzianinowymi dyniami bardzo się podobały. Zostałam poproszona o wykonanie podobnych. Powstało więc kilka kompletów.

     Zestaw pierwszy składa się z dwóch poduszek i ozdobnych dyń:







     Zestaw drugi stanowią poduszki z dyniami i wianek:





     Zestaw trzeci to dwie poduszki:





     A na koniec dwie dzianinowe dynie:


     Jak widać z powyższych zdjęć poduszek preferowane kolory to biel, odcienie szarości i beże. Takie właśnie podobały się najbardziej. 

     To na razie wszystkie prace jesienne. Mam nadzieję, że wreszcie zabiorę się za ozdoby związane z szybko zbliżającymi się zimowymi świętami.

Pozdrawiam gorąco:)

    

14 komentarzy:

  1. Wow, wcale się nie dziwię, że się podobają. Mnóstwo włożonej pracy, ale taka praca się opłaca. Bo są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje Podusie z aplikacjami są przesliczne, dynie dzianinowe rewelacyjne,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne dynie. Bardzo mi się podobają te dzianinowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te dzianinowe dynie, miałaś świetny pomysł. Mam nadzieję że na Wszystko Ci dzianiny wystarczyło. Jak ktoś zmienia dekorację na jesień to poszewki są wg mnie najfajniejsze !! Fajnie muszą te poduszki w nich wyglądać. Odszyte jak zawsze świetnie, tak jak tylko Ty potrafisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poduchy i prześliczne dyniuszki dzianinowe. :)
    Mam do uszycia 4 poduchy prostokątne, zabieram się do nich jak do jeża i wiem, że w końcu zabiorę się za nie, ale nie będą tak wspaniałe jak Twoje.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel szarość i beże naprawdę świetnie wyglądają na tym projekcie, nie dziwię się że zostałaś poproszona o zrobienie więcej! :) super dynie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytanie Twojego posta było przyjemnością. Dziękujemy za podzielenie się swoją wiedzą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolorki, wianek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wysyp jesiennych dyń, wszystkie bardzo mi się podobają.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona Twoimi wszystkimi pracami. Podusie i wianki naprawdę przecudne. Jestem przekonana, że jesteś świadoma swoich doskonalych prac.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale Ci Danusiu dynie w tym roku obrodziły.... nooo szczęka mi opadła, cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale talent. Te patworkowe podusie są piękne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...