piątek, 17 listopada 2023

Patchworkowa pościel dla Kuby i lalka - poduszka dla Mai

     Zaprezentuję dzisiaj patchworkową pościel do dziecięcego łóżeczka.
O jej uszycie poprosiła mnie Ania, która prowadzi blog "Szczypta magii u Anny". Miała być ona dla jej wnuczka Kubusia. Pościel już dość dawno wysłana, ale dopiero teraz doczekała się prezentacji na blogu.
     Wierzchy obu części pościeli są patchworkowe, ozdobione aplikacjami, trójwarstwowe, pikowane wokół aplikacji i po szwach. Spody zapinane na zamki.
     Dodatkowo uszyłam jeszcze małego misia do przytulania. 

 











     Dla jej wnuczki Mai uszyłam w prezencie taką oto lalkę - poduszkę do tulenia. Mam nadzieję, że spodobała się Majeczce.






 

   Pozdrawiam gorąco:)

 

 

 

     

15 komentarzy:

  1. Wszystko do schrupaniania, słodkie i kochane,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, takie to wszystko milusińskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle podziwiam za cierpliwość :) Przepiękne prace:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda jestem zachwycona. Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne uszytki jak zawsze u Ciebie i super że masz ciągle zamówienia, a szyjesz niezwykle dokładnie i precyzyjnie, wiem bo miałam okazję pomacać osobiście. Podziwiam Cię za te aplikacje i literki z imienia, są rewelacyjne !! Brawo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To co tworzysz to prawdziwy artyzm. Naprawdę, to jest prawdziwa sztuka.
    Przesyłam moc pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustannie podziwiam Twoje szyciowe cudeńka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle podziwiam Twoją pomysłowość i wykonanie:) niesamowite projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczności, Danusiu. Dzieciaczki na pewni bardzo się ucieszyły.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla każdego coś pięknego. Dla chłopca komplecik a dla dziewczynki urocza lala. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś Mistrzyni od maszyny, podziwiam i chyle czoła, świetne prace Danusiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę podobał mi się Twój post! Twoje spostrzeżenia były cenne. Czekam na więcej od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka babcia to skarb. Lalka jest piękna, a kompecik dla Kuby bardzo mi się podoba. Masz talent do szycia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...