poniedziałek, 6 listopada 2023

Poduszka z samochodem i samochodzik przytulanka

      Zostałam poproszona o uszycie patchworkowej poduszki dla chłopca. Miała ona być jak najbardziej podobna do TEJ, prezentowanej dawno temu na blogu.

     Dysponowałam takimi bawełnianymi tkaninami, więc poduszka szybko powstała. Wierzch poszewki jest trójwarstwowy, z ociepliną, pikowany, tył zapinany na zamek. Do podusi uszyłam też dodatkowo samochodzik - przytulankę.

     Tak prezentuje się ten komplecik:









Pozdrawiam serdecznie:)

11 komentarzy:

  1. Ale będzie z tej podusi i przytulanki radości. :) Kto by nie chciał mieć takie cuda: ).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszka! Wyobrażam sobie jak bardzo jest pracochłonna, te wszystkie detale, cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający komplet, tak radosny, tak budzący miłe uczucia. No, a ta mała przytulanka to mnie zachwyca na całego. Jest idealna i choć mam już bliżej do wieku średniego, to sama bym ją przytuliła. hehe Tworzysz wybitnie!!!!!! Przytulam i pięknego dnia Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie to Twoje dzieło, samochodzik do kompletu, cudny prezent, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna poducha i przytulanka. :)
    Na pewno będzie ulubionym kompletem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę uśmiech na buzi Kacperka, niech mu sie przyśnią same dobre sny:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej podusi i przytulance. Prawdziwe cudeńka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...