czwartek, 19 października 2023

Poduszki z dyniowymi aplikacjami

     Uszyłam kolejne poduszki patchworkowe, których główną ozdobą są aplikacje dyń. Tym razem kolorystyka poszewek jest biało - szara z odrobiną czerni. 

     Do uszycia poszewek wykorzystałam bawełniane tkaniny.  Aplikacje dyń uszyłam z dzianiny sweterkowej. Ozdobiłam je kwiatkami, które wydziergałam szydełkiem, listkiem uszytym z tkaniny bawełnianej.

     Wierzch poszewek jest trójwarstwowy, wewnątrz z ociepliną, pikowany wokół aplikacji i po szwach. Tył zapinany jest na suwak. 









      To nie koniec "dyniowych" poduszek. Szyją się kolejne, które również zaprezentuję na blogu.

Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Świetne te poszewki na poduszki. Jeżeli chodzi o aplikacje i ich szycie to jesteś w tym temacie Mistrzem, nie masz sobie równych !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszeczki. Jestem zachwycona tymi dyniowymi aplikacjami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycona jestem Twoimi poszewkami Danusiu. Wykorzystanie dzianinki na dynie to znakomity pomysł. Chociaż z reguły dynie są pomarańczowe to akurat w tym przypadku biały kolor jest jak najbardziej odpowiedni. Patrząc na nie od razu widać, że całość jest spójna i prezentuje się pięknie i elegancko👍.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów, cały projekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne dyniowe poduszki, bajka nic więcej, bardzo fajna Kolorystyka, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze Twoje poduchy są śliczne, ciekawe i... dopieszczone. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!
    Zawsze zachwycają mnie u Ciebie nie tylko ciekawe pomysły, ale również perfekcyjne wykonanie w każdym calu.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyszły Ci te podusie, a wykorzystanie do nich dzianiny to strzał w 10!! skradły moje serducho i za pewne będą gnębić, aż coś wymyślę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, poduchy jak marzenie, idealne by umilić jesienny czas.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe te podusie i właśnie taka kolorystyka mnie zachwyciła.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...