poniedziałek, 23 października 2023

Album ślubny

      Jakiś czas temu poproszono mnie o wykonanie dużego, pojemnego albumu na zdjęcia. Album miał być prezentem ślubnym. 

     Wykonałam album o wymiarach 26 cm na 20 cm. Szerokość grzbietu to 11 cm.  Album zawiera 7 mocno rozbudowanych kart i oczywiście okładkę. Pomieści nawet 180 zdjęć wielkości 10 cm na 15 cm.  Do jego ozdobienia wykorzystałam przede wszystkim papiery od Paper Heaven z kolekcji "Złota dama". Okładkę dla wzmocnienia okleiłam najpierw płótnem lnianym, a dopiero później papierem    do scrapbookingu. Rogi zabezpieczyłam złotymi okuciami. Zdobienie okładki stanowi głównie kompozycja kwiatowa. Do zamykania różnych elementów na kartach użyłam magnesów neodymowych, ćwieków, wstążeczek, sznureczka.

     Niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości i nie do końca oddają kolorystykę albumu, ponieważ były robione przy sztucznym świetle.  














 
     Tworzenie tego albumu było dla mnie prawdziwą przyjemnością. Mam nadzieję, że spodobał się Państwu Młodym i niebawem wypełni się ślubnymi zdjęciami. 

Pozdrawiam gorąco:)

12 komentarzy:

  1. Piękny ten album , kosztował Cię sporo pracy ale jest mega. Cudne papiery i świetnie skomponowany. Gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale cudo i na 180 zdjęć, rewelacja, wspaniała pamiątka dla Nowożeńców.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa prawdziwe rękodzieło. Przecudny album i świetna pamiątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album i będzie wspaniałą pamiątką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, chylę czoło. Album po prostu zachwycający, bardzo starannie zrobiony, a ile przemyślnych rozwiązań. Cudo!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Album robi wrażenie! Pięknie go skomponowałaś, a kolory zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawał dobrej pracy :) szkoda, ze zdjecia małe i nie można wierszyków odczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki piękny album będzie cieszył za każdym razem gdy go będą przeglądać.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny album!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny album, będzie wyjątkową pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale pracochłonny projekt !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...