sobota, 9 kwietnia 2022

Palmy wielkanocne 2022

      Jutro Niedziela Palmowa, dlatego zgodnie z tradycją powstają u mnie palmy wielkanocne. Jedną robię dla siebie, a inne dla rodziny i znajomych. Wszystkie są już u właścicieli, więc mogę je zaprezentować.

     U mnie zawsze są one zrobione z krepinowych kwiatków z dodatkiem bazi, bukszpanu, cisu i innych zielonych gałązek np. trzmieliny. Część wykorzystanych kwiatów mogliście zobaczyć w poprzednim poście. W tym roku postanowiłam urozmaicić palmy ozdobnym jajem. Wykorzystałam w tym celu styropianowe jajka, które owinęłam bawełnianym sznurkiem i udekorowałam malutkimi kwiatkami.













Pozdrawiam i życzę spokojnych przygotowań do świąt:)

16 komentarzy:

  1. Danusiu palemki jak te panny wystrojone w śliczne kwiatki, pięknie się prezentują:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Danusiu ,powinnaś wziąść udział w konkursach, Twoje palmy są cudowne, niepowtarzalne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne , palmy takie naturalne jak dawniej - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Danuško, šiješ krásné věci. Ale i s papírem tvoříš skvěle. Zdravím. Marie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe palmy Danusiu, są prześliczne!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite jakie cuda potrafisz zrobić, jeszcze tak pięknych Palm nie widziałam :) Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne palemki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze Twoje palmy są rewelacyjne, co juz było widać po kwiatkach a pomysł z jajem w środku rewelacyjny!!!A uwielbiam te owinięte sznurkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają, barwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, niepowtarzalne, wyjątkowe 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, radośnie i kolorowo :)
    Pozdrawiam :)
    P.S. Wysłałam Ci wiadomość na maila.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentują się Twoje palmy Wielkanocne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zdolniacha jesteś 🙂😄ja tak nie umiem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...