poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Muszki i patchworkowa poduszka

      Jakiś czas temu poproszono mnie o uszycie muszek z tkanin w folkowy, najlepiej góralski wzór. Powstały takie oto muszki:





     Zaprezentuję jeszcze patchworkową poduszkę, którą uszyłam w prezencie dla miłośniczki pewnej gry komputerowej. Praca nie była łatwa, ponieważ wierzchnia warstwa uszyta jest w wielu drobnych elementów. Właścicielka jednak bardzo zadowolona, a to dla mnie najważniejsze.






 

Pozdrawiam gorąco:)

21 komentarzy:

  1. Danusiu jak zawsze cudnie jest. Muszki rewelacją, bardzo góralskie a poduszka choć bardzo pracochłonna wyszła rewelacyjnie , warta była Twojej pracy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, śliczne te folkowe muszki, a podusia na pewno da wiele radości właścicielce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ten pomysłowy Dobromir ,czytasz w myślach zamawiającego.Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście chyba większość rozpoznaje tą grę. Jest obecnie bardzo popularna. Super Ci wyszła ta podusia. A muszki pierwsza klasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne muszki, folkowe, podusia podoba mi się , moje wnuki pewnie znają tę grę - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Muchy - cudne , prześliczne !!! Ale i poducha - odlotowa ! Super !!! Wszystko cudnie i dokładnie wypracowane ! Naprawdę podziwiam. Uściski serdeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, radosne muszki :) Poducha mistrzowska! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze Danusiu zachwycasz swoimi pięknymi pracami, które ogląda się z przyjemnością. Wspaniałej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te muszki. Kocyk rewelacyjny :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Muchy są bardzo szykowne:) Ale kołderka to po prostu spełnienie marzeń dla małego gracza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu chylę Tobie bardzo nisko czoła za tą poszewkę!!!! Wyszła perfekcyjnie! Postacie jak z Minecrafta wyjęte!! Mega praca!!! Super są też folkowe muchy :)).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och taka podusia, to się musi podobać, nawet ja wiem co to za gra :) muszki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusia jest super i muszki tez radosne i pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I małe prace mogą być bardzo fajne :).

    Oj, widać, że miałaś wiele pracy przy poduszce. Ale efekt końcowy wyszedł super :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne muszki!!! Poszewki super się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite, bardzo oryginalne i wyjątkowe projekty!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszki przecudne. Poduszka w stylu Minecraft robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna ta poduszka :) moje dzieci też lubią tę grę. Pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale odlot, piękne poduchy! Moje chłopaki byłyby zachwycone 😄

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyżby to Minecraft?! Jestes WIELKA!!!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...