czwartek, 7 kwietnia 2022

Krepinowe kwiatki do palm wielkanocnych

    Niedziela Palmowa tuż, tuż, więc czas najwyższy na przygotowanie palm wielkanocnych. Z tego powodu powstaje u mnie mnóstwo kolorowych krepinowych kwiatków. Co roku sama robię kwiatki, które ozdabiają palmy wielkanocne.

     Tworzone przeze mnie kwiatki nie są duże, ich średnica nie przekracza 4 - 5 cm. Trzeba ich zatem zrobić dosyć dużo. W dzisiejszym poście chciałam zaprezentować niektóre z nich.


 

 










Pozdrawiam serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię Danusiu corocznie za te kwiatki i te palmy które z nich powstaną. Mnie ostatnio jakiś leń ogarnął i w zasadzie niby umiem ale i tak mi się nie chce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! Nie umiem i jakoś nie ciągnie mnie do nauki, ale lubię oglądać i podziwiam tworzących:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatki i wyglądają, jak żywe. :)
    Dziecięciem będąc, kręciłam z Babcią różne kwiatki, ale później mi przeszło i tak zostało, dlatego chętnie podziwiam u Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak myślałam kiedy Danusia pokaże swoje kwiatki i są, cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki prześliczne! Palemki będą fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne Danusiu, jak co roku:) Palmy będą zachwycające. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ są cudowne. Niesamowite. Podziwiam Danusiu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , cudna palma będzie :) szkoda że nie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te kwiaty tworzysz, Bogusiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię naprawdę podziwiam, kiedy Ty masz na nie czas?🤔😄przydały by mi się takie 😆

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...