czwartek, 4 listopada 2021

Konik - poduszka przytulanka

      Zostałam poproszona o uszycie poduszki - przytulanki dla miłośniczki koni.     Zastanawiałam się, jak miałaby ona wyglądać. Po namyśle zrobiłam projekt oraz wykrój. Powstała taka podusia:


     Poduszeczkę uszyłam z bawełnianych tkanin, a wypełniłam kulką silikonową. Grzywę konika zrobiłam z tiulu w kolorze brudnego różu. Przyozdobiłam go koronką i kwiatuszkami z tkaniny. Wyszyłam też imię przyszłej Właścicielki tej podusi - przytulanki.









     Dziewczynka, po otrzymaniu konika powiedziała, że spełniły się jej marzenia. 

     Spełnianie takich właśnie marzeń najmłodszych, jak i tych całkiem dużych sprawia mi najwięcej radości.

Pozdrawiam gorąco:)


    

24 komentarze:

  1. Pomysłowość Twoja nie ma granic.Przepiekna przytulanka , słodziak.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu jesteś wielka , szyć dla kogoś kto to doceni to marzenie chyba każdej rękodzielniczki. Podziwiam bardzo za te personalizowane szyjątka. Swoją droga ten konik jest genialny , podusia przytulanka wyszła cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, ten konik jest po prostu zachwycający.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita. Spełniasz dziecięce marzenia, a to trudne zadanie. Pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu to jet tak piękna i dopracowana przytulanka, że słów mi brak! Jesteś niesamowita w tych uszytkach:)
    Spełniasz marzenia jak wróżka, a radość właścicielki to największa nagroda.
    Serdeczności ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przecudny ten konik !!! To poduszka i maskotka w jednym !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko!!! I ta delikatna falbaniasta grzywa, jestem zachwycona Twoją kreatywnością 🤩🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała przytulanka i to na dodatek personalizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To najbardziej oryginalna podusia jaką widziałam - jest śliczna!
    Miłego weekendu Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozkoszny jest, sama bym sie do niego przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała przytulanka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla takich słów obdarowanej warto tworzyć! Super podusia i zainspirowałas mnie Danusiu bo Chrześnica męża tez koniara:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna podusia i cudownie że mogłaś spełnić marzenie dziecka:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna podusia- przytulanka!
    Te zalotne, dziewczęce oczy- urocze! Ale najbardziej zachwycająca jest grzywa z tiulu w kolorze brudnego różu. Nie żałowałaś go, Danusiu i efekt wyszedł- rewelacja!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, uroczy, bardzo oryginalny projekt!!! :) ta grzywa jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowa przytulanka jest cudowna. Podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Konik jest przeuroczy a i obdarowana z tego, co czytam jest zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie prezentuje się ta poduszka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię się dziewczynce, podusia jak marzenie :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. getting your website the growing and interesting to read. I have much to learn from you. thank you
    តើខ្លា នាគ Onlineជាអ្វី

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...