czwartek, 11 listopada 2021

Ciepłe kominy dla mamy i córki

      W dzisiejszym poście pojawią się znowu prace wydziergane przeze mnie na drutach. 

Będą to dwa kominy, które wykonałam w prezencie dla pewnej Mamusi i jej Córeczki. Kominy są bardzo ciepłe i milutkie, idealne na chłodne dni. Taki efekt daje włóczka Himalaya Dolphin Baby, której użyłam. Dzierga się z niej bardzo przyjemnie, a robótki szybko przybywa. Oba kominy są w takim samym beżowym kolorze. Zdjęcia nie do końca oddają właściwy kolor.









 

Pozdrawiam serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie próbowałam z tej włóczki dziergać na drutach a szkoda, bo fakt jest ona gruba i ciepła a robótki będzie szybko przybywało.
    Fajne te kominy i na pewno się sprawdzą w chłodne dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu kominy są super i jestem pewna, że będą dobrze służyły :). Fajny taki komplet :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kominy, mama i córka będą jak bliźniaki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są! :) uwielbiam kominy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne :) a ja właśnie tydzień temu kupiłam kominy dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, może też poszukam u mnie takiej włóczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i na pewno bardzo cieplutkie.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Cudowne kominy! Uwielbiam takie komplety, gdy mama i córka ubierają się tak samo. To piękne! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki komin to super sprawa na chłodne dni. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na cieplutkie :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ! Mam jeden komin do skończenia i chyba muszę się nim zając :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na cieplutkie. Nigdy nie dziergałam tą włóczką i może warto o niej pomyśleć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba świetne i na pewno sprawią dużo radości:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, sprawdzą się tej zimy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy splot, przydadzą się na nadchodzące chłody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace,nie umiem robić na drutach a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kominy, a że włóczka należy do milusich i ciepłych, wiec kominy będą często otulały szyje.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...