poniedziałek, 25 października 2021

Ciepły szalik z włóczki

      Mroźne dni coraz bliżej, postanowiłam więc zacząć przygotowania do zimy. Stęskniłam się też za drutami, bo dawno nimi nic nie dziergałam. Szydełka jakoś częściej używam. 

     Postanowiłam wydziergać długi szalik. Wybrałam włóczkę Himalaya Dolphin Baby w kolorze ecru. Okazuje się, że nadaje się ona nie tylko na maskotki i kocyki, ale też na ciepłe szaliki czy kominy.

     Wydziergany przeze mnie szalik jest milutki, miękki i ciepły. Wzór dobrałam     w taki sposób, że robótka wygląda tak samo z obu stron. Szerokość tego szalika to ok 30 cm, zaś długość to ok 200 cm.









 

     Szalik był dodatkiem do urodzinowego prezentu. Mam nadzieję, że będzie dobrze służył Właścicielce.

Pozdrawiam serdecznie:)

    

22 komentarze:

  1. Piękny i na pewno super ciepły.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szalik i wielką zaletą jest to, że z obu stron jest taki sam. Od razu widać, że jest mięciutki cieplutki. Właścicielka na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie Danusiu :) Ty to zdolne łapki masz :) już sobie wyobrażam jak ten szał grzeje :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny i cieplutki, piekny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna z Ciebie kobitka Danusiu . Nie wiedziałam ze i druty nie są Ci obce. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten szalik i na pewno będzie super
    Grzał zimą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To piękny szaliczek i co najważniejsze- cieplutki.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten szalik i bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny szalik i co za przyjemny dla oka kolor. W te chłody taki prezent to z pewnością ucieszy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak piękny i elegancki. Wyszło Danusiu bardzo gustownie :). Piękny wzór dobrałaś!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest :) napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny i długi więc można się nim pięknie opatulić:) To super prezent Danusiu. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny szalik i świetnie dobrałaś sploty dwustronne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będzie dobrze służył i cieszył właścicielkę:) świetny szalik:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i elegancki ! Sprawdzi się na okres jesienno-zimowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalik wygląda super, musi być bardzo ciepły, od razu przypominają mi się buciki niemowlęce dla chłopca jakie szyła moja babcia. Dla dzieci nie ma nic lepszego niż takie ręcznie robione ubranka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam umiejętności !
    Szaliczek prezentuje się wspaniale i na pewno cudownie się
    sprawdzi podczas zimowych dni.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super,na szydełku umiem robić ale na drutach niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny! :) ma piękny, elegancki kolor -będzie pasował do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...