piątek, 26 października 2018

Namiot tipi dla Antka

     Namioty tipi cieszą się dużym zainteresowaniem u dzieci. Ciągle powstają nowe "bazy". Dziś zaprezentuję uszytą jakiś czas temu "Bazę Antka".
     Kolorystyka głównie szaro - biało -szafirowa. W skład zestawu wchodzi namiot z okienkiem, wiązanie do drążków z gwiazdkami, gruba mata oraz poduszki. Dodatkowo słonik do przytulania.














     Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tymi namiotami, bo wciąż szyją się kolejne.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Dawaj jeszcze i jeszcze, bo Twoje namioty są przeurocze. A szycie mistrzowskie. Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zanudzisz nas tymi wspaniałymi namiotami. Każdy z nich to prawdziwe dzieło sztuki 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię,że masz tyle zamówień, bo Twoje tipi są rewelacyjne. Ta kolorystyka jest też świetna- szarość, szafir, biel, turkus, błękit...jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Nie zanudzisz, Przyjemnie się ogląda takie Cudowne prace, Wspaniała praca, Urocze są twoje namioty,chętnie sama bym w takim posiedziała :-) Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to Antkowe tipi! Spokojne męskie klimaty a do tego fantastyczny słonik i serducho, bardzo mi się to podoba :) Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu Twoje tipi to mistrzostwo!!!! Ale cudowne, i te wszystkie detale! Sama chciałabym taką bazę :)) Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta baza 😊 Mam dużo młodszego brata i jak był mały to musiałam mu często robić bazę 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Och szkoda, że nie jestem Antkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje tipi, to arcydzieła, a dodatki - po prostu bajka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały komplecik przedstawia się rewelacyjnie! Zapewni maluchowi wiele niepowtarzalnych chwil zabawy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się Twoje uszytki nigdy nie nudzą, każdy jest cudny, perfekcyjnie odszyty i każdy inny. Mogę oglądać w nieskończoność. Już sobie zamawiam kolejkę .. jak tylko się w końcu doczekam wnuków :-)
    Baza Antka ma świetne kolorki a słonik słodziak niesamowity
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały namiot i wszystkie jego dodatki są genialne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komplecik!!! Świetne kolorki i materiały!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita w swoich pomysłach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny cudowny namiot <3 wspaniałe miejsce do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, zrobiłaś to Danusiu perfekcyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem zachwycam się Twoimi namiotami i dodatkami jakie do nich szyjesz :).
    I na pewno mi się nie nudzą :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, kolejna wspaniała praca - jestem zachwycona i podziwiam Cię za talent do szycia tych cudowności dla dzieciaczków. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu,dawno mnie u ciebie nie było a tu tyle piękności😊wszystko cudowne,uwielbiam tipi i czasem sama chętnie bym się w takim zaszyła😊słonik też skradł moje serce😍pozdrawiam cieplutko😘

    OdpowiedzUsuń
  20. no Danusiu rewelacja, wszystko dokładnie napięte, nie ma żadnych zmarszczeń, równiusieńko....noooo SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo! :) Świetny zestaw... i pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny i pełen mięciutkich przytulasków:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zanudzisz. Są super. Antoś ma frajdę z taką mamą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...