sobota, 3 listopada 2018

Patchworkowy bieżnik w kwiaty

     Dziś przyszła pora na prezentację patchworkowego bieżnika.
Miał być w odcieniach popieli i bieli, żeby pasował do nowoczesnego wnętrza. Jego wymiary nie są typowe, bo wynoszą: 40 cm szerokości i 150 cm długości.
     Bieżnik jest oczywiście trójwarstwowy z cieniutką owatą wewnątrz, pikowany wokół aplikacji i po szwach. Aplikacje to proste kwiaty połączone ściegiem ozdobnym z listkami.
     Wyszło tak:











     Pan, który go zamówił  na prezent był zachwycony. Mam nadzieję, 
że również obdarowanym się spodobał.

Pozdrawiam serdecznie:)





gege

20 komentarzy:

  1. Dość przyjemnie wygląda ten bieżnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny bieżnik.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zapewne spodobał się! Tak oryginalnego i ciekawego bieżnika jeszcze nie widziałam i przyznam się, że podoba mi się bardzo :). Moc pozdrowień posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło jak zwykle u Ciebie. Kwiatuszki są idealnie perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo jak mozna sie nie zachwycać ?! Brawo Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie i wcale mnie nie dziwi, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wyszedł i nie mógł się nie spodobać! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, piękny i magiczny jest ten Twój bieżnik. Aplikacje cudownie wykonane i bardzo ładnie kontrastujące ze sobą kolorki. Wygląda super :-) Pozdrawiam cieplutko i moc uścisków przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten bieżnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny taki bieżniczek, Panu się nie dziwię, że był zachwycony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się panu nie dziwię, bo ja też jestem zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bieżnik jest rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycający!!! Podziwiam perfekcję szycia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno się spodobał :) jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się zachwytom- jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny bieżnik:) Świetnie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...