niedziela, 14 października 2018

Poduszki z pieskiem i kosmetyczka

     Znów wesołe pieski goszczą na moim blogu. Przyznam, że lubię je szyć.
O uszycie poduszek z Chasem poprosiła mnie Agatka Baran, która prowadzi świetny blog: Robótki ręczne na wesoło. Kolorystyka miała być biało - niebieska.
     Powstały takie oto poduszeczki:











     Agatce sprawiłam mały prezencik w postaci kosmetyczki:




     Ufam, że obdarowanym chłopcom poduszeczki się spodobały, a kosmetyczka będzie dobrze służyć Agatce:)

Pozdrawiam gorąco:)

26 komentarzy:

  1. Jesteś mistrzynią kochana tych wszystkich pięknych aplikacji w zwierzaczki, literki i inne postaci bajkowe. Cudnie wyglądają te niebieskie podusie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduszeczki, ale moje serce skradła kosmetyczka w romantycznym stylu. Wspaniały prezent sprawiłaś Agatce.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe szyjątka :) takie cacuszka to z pewnością bedą długo cieszyć oko Agaty i jej dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podusie! A kosmetyczka przecudna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze podusie nie dotarły do maluchow ale spakowane czekaja na swoj czas ! Danusiu jeszcze ja dziekuje Ci pieknie za tak swietne zamowienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje szyciowe prace są zawsze doskonałe! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Kolejne Przeurocze podusie, A kosmetyczka bardzo mi się podoba, jest Cudowna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne! Pieski z Psiego Patrola są rewelacyjne :)) Oczywiście kosmetyczka również :)). Przepięknie Danusiu łączysz tkaniny, nie tylko kolorystycznie, ale również wzorami. Podziwiam całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze z sercem, od serca dla serca, ale Agatka na to zasługuje. Brawo Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu cudne te podusie , aplikacje extra, a kosmetyczka na pewno się spodobała, mam podobna to wiem że jest rewelacyjna :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają te podusie a i kosmetyczka świetna Alinko! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne podusie i kosmetyczka też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze podusie!!! Wspaniała kosmetyczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne poszewki!!!
    Kosmetyczka - ekstra !!
    Ja swoją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja bratanica uwielbia tego psiaka :) Ale byłaby szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jsou krásné polštářky. Kosmetická taštička určitě udělá radost. M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, oryginalne poduszki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama słodycz te podusie i takie piękne 😊a kosmetyczka na pewno będzie świetną niespodzianką 😊pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja wnusia też uwielbia Psi Patrol :) Nie do wiary, że można tak pięknie odtworzyć skomplikowane postacie. Dla mnie rewelacja Danusiu! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie poduszeczki, znam bajkę :) kosmetyczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu - rewelacja - jak pięknie i precyzyjnie odtworzyłaś postać bohatera z "Psiego patrolu" - jestem pod ogromnym wrażeniem ;-) Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne prace:) Jesteś mistrzynią szycia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...