piątek, 19 kwietnia 2024

Lalka ze schowkiem na piżamkę

      Zaprezentuję dzisiaj lalkę, którą miałam wielką przyjemność uszyć dla dziewczynki  o imieniu Blanka.

     Lalka może pełnić funkcję przytulanki, poduszki, a także schowka na piżamkę. Można powiedzieć, że to trochę inna wersja "pożeracza piżam", których na moim blogu było już sporo.

     Ta lala to sporych rozmiarów przytulanka z wszytą wewnątrz kieszenią, zapinaną na zamek. Do tej kieszeni rano dziecko może chować swoją piżamkę,      a zabierać ją, gdy idzie spać. Dzięki takiemu "schowkowi" piżamka nie gubi się, zaś w dziecięcym łóżeczku panuje porządek.W kieszeni zamiast piżamki dziecko może też chować inne swoje skarby.

     Lalkę uszyłam z bawełnianych tkanin i wypchałam antyalergiczną kulką silikonową. Do zamka przymocowałam breloczek - serduszko z wyhaftowanym imieniem dziewczynki.










Blanka była zachwycona taką lalą ze schowkiem na piżamkę.

Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Powiem tak ... pożeraczy piżam nie lubię bo dla mnie są trochę straszne, ale ta lalka mi się podoba. Ty to jesteś zdolniacha, wszystko uszyjesz !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A bym zapomniała. Super jest to serduszko z imieniem przypięte do zamka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego jeszcze nie wymyślisz , lalka rewelacyjna, ładniejsza jak ten pożeracz piżam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj czego ty nie wymyślisz , piękna lala ,super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wspaniała lala, kiedyś podobną miałam w dzieciństwie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka - schowek bardzo mi się podoba. Nie dość, że można się do niej przytulić, to jeszcze jest bardzo praktyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna lala i pomysł na schowek na piżamkę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. haftynawierzbie21 kwietnia 2024 19:12

    Bardzo dobry pomysł. Dzieci lubią zabierać do spania różne klamoty, więc będą mogły coś tam schować i nie będzie się to coś walało po łóżeczku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wspaniała :) przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem zachwyconą to uroczą pożeraczką piżamki.
    Posyłam uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lala dla dziewczynki i ładna i praktyczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalka jest fantastyczna :)
    Jesteś mistrzynią w tych pomysłach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...