środa, 24 stycznia 2024

Czarna torebka OREO

      Modele torebek znanych pod nazwą "oreo" już nieraz widzieliście na moim blogu. Torebka ma oryginalny okrągły kształt. Pomieści wszystkie potrzebne kobiece gadżety.

     Dzisiaj będzie torebka w czerni. Ten kolor cieszy się u mnie największym zainteresowaniem.   Wydziergałam ją z poliestrowego sznurka 5 mm. Zamykana jest ona na metalowe zapięcie w srebrnym kolorze, a ucho przymocowane za pomocą karabińczyków. 

     Do wnętrza torebki wszyłam bawełnianą  podszewkę w drobną biało - czarną krateczkę. Dodatkowo zaopatrzyłam ją w ozdobny chwost.






Pozdrawiam gorąco:)

18 komentarzy:

  1. Piękna! Torebki Oreo bardzo mi się podobają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna , chciałabym taką mieć !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna... I jeszcze ten chwościk...cudna torebka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała torebka, podobają mi się te Twoje torebki oreo. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna jest, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna, Jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super torebka . Bardzo mi się podoba. ! Pozdraeiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna taka torebka i super wykończona, zadbałaś o najdrobniejszy szczegół, Zresztą Ty masz tak zawsze, byle czego nie robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! I jak ślicznie wykończona👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie prezentuje się ta czarna torebka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...