piątek, 29 grudnia 2023

Szydełkowy miś dla Mieszka

     Wiadomo nie od dziś, że dzieci kochają misie. To chyba dlatego, co jakiś czas nowy misiaczek wyskakuje spod mojego szydełka. Niedawno wydziergałam taką przytulankę dla Mieszka.

     Miś jest szary, a jego ubranko zrobiłam w beżowo - niebiesko - białej kolorystyce. Powstał z włóczki Himalaya Dolphin Baby. Misiowi wydziergałam spodenki, które można zdejmować i zakładać. Wypełnienie maskotki stanowi kulka silikonowa. 







 

Pozdrawiam gorąco i życzę wspaniałego Nowego 2024 Roku:)

18 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie.Powstal kochany misiek urwisek.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknego misia stworzyłaś, wygląda na bardzo puszystego. Będzie wspaniałą zabawką dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie.tylkp dzieci kochają misie ja też je k0cham:)) Cudny jest ten miś i takiego cudnego 2024 roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy i bardzo kochany misio, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje misie są rewelacyjne , wiem bo miałam okazję go pomacać na żywo. a dzieci je uwielbiają, Chyba nie ma dziecka, które go nie lubi. Wszystkie mają jakieś misie. Ten też jest rewelacyjny !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy misiaczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten misiek jest jak żywy. Piękne ma ubranko. Bardzo ładnie dopasowane kolorki.

    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2024 roku. ZDROWIA i SZCZĘŚCIA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak z niego!
    Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny misiaczek 😘 Szczęśliwego Nowego Roku 🎉🎊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest rozkoszny :) a chłopczyk ma piekne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy!!! Te kolory są prześliczne:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny misiu, aż chce się do niego przytulić. Dziękuję Danusiu za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ słodziak! Udanego 2024 roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, jakie cudo! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!!! A Mieszko to rzadkie imie, mamy Mieszka przyjaciela ale dawno nie słyszałam żeby ktoś maluchowi takie imię wybrał....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...