niedziela, 3 grudnia 2023

Adwentowy stroik

      Na dzisiejszą pierwszą niedzielę adwentu zgodnie z tradycją przygotowałam specjalny stroik z czterema świecami. 

     Skomponowałam go w drewnianej skrzyneczce o wymiarach 45 cm na 15 cm, którą pomalowałam na biało i ozdobiłam jutowo - koronkową tasiemką. Jest on w biało - srebrnej kolorystyce. Oprócz ozdób i świec do stroika dodałam też ledowe oświetlenie, żeby wyglądał bardziej świątecznie.




     Pierwsza świeca zapalona:


 

Pozdrawiam gorąco:)

15 komentarzy:

  1. Przesliczny jest, pieknie wkomponowane kwiaty, forma też piękna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten stroik . Lubię ten czas oczekiwania i przygotowań do świąt. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Danusiu. Wszestronnie u Ciebie. Miłego oczekiwania. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaki piękny! Zrobiło się tak klimatycznie szczególnie przy zapalonej świecy i lampkach😌

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój stroik jest prześliczny. Bardzo delikatny i elegancki.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego na kolejne grudniowe dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny stroik!!! Ech, ja do nich jakoś nie mam ręki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna dekoracja, cudny . Lubię róże. a świece biała idealnie do tego stroika pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super:) a wersji oświetlonej wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stroik w klasku światełek.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, już dwie świece płoną, ależ ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny adwentowy stroik. Święta zbliżają się szybkimi krokami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...