środa, 20 września 2023

Pożeracz dziecięcej piżamki (piżamojad)

      Dosyć dawno nie prezentowałam na blogu pożeracza piżam, inaczej zwanego piżamojadem. Tym razem uszyłam takiego królika dla chłopca imieniem Maksiu.

      Przypomnę, że pożeracz piżamki to sporych rozmiarów przytulanka z wszytą wewnątrz kieszenią, zapinaną na zamek. Do tej kieszeni rano dziecko chowa swoją piżamkę, a zabiera ją, gdy idzie spać. Dzięki takiemu "schowkowi" piżamka nie gubi się, a w dziecięcym łóżeczku panuje porządek.W kieszeni zamiast piżamki dziecko może też chować inne swoje skarby. Pożeracz piżam może dodatkowo pełnić funkcję miękkiej poduszki i przytulanki, ponieważ poza kieszenią wypełniony jest kulką silikonową . 






Pozdrawiam serdecznie:)

11 komentarzy:

  1. Słodziutki, to połykacz piżamki, fajna i przydatna rzecz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje piżamojady o ich popularności niech świadczy świadczy fakt że je ciągle szyjesz a to znaczy że masz konkretne zmówienia, choć przyznam szczerze że mnie trochę przerażają ale widać dzieci ja lubią !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten piżamojadek, Danusiu.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny. Mój Patrysio go uwielbia. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam piżamojady i podobają mi się w każdej wersji. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piżamojad :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł:) pamiętam Twoje poprzednie piżamojady. Każdy jest wyjątkowy:) tu w tym rozpoznaję króliczka Binga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle rewelacyjne;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż to za słodziak. Genialnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...