środa, 13 września 2023

Jesienne wianki z dyniami

      U mnie na blogu ciąg dalszy jesiennych dekoracji. Powstały dwa wianki na drzwi. Są one bardzo podobne do siebie, ale tak właśnie miało być.

     Wymyśliłam sobie, że do ich wykonania również wykorzystam dzianinę.      Bazę wianków  "ubrałam" w dzianinę sweterkową, zaś małe dynie uszyłam             z resztek dzianiny prążkowanej. 





       

I drugi, prawie bliźniaczo podobny wianek:






Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

18 komentarzy:

  1. Świetne te Twoje dekoracje. Będą super na drzwiach wyglądać .
    Typowo jesienne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i kto by pomyślał, że takie cuda są z resztek !? Przepiękne wianki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie, miłośniczkę dzianin, takie wianki zachwycają . Cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dyńki na wianuszku. Fajna jesienna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentują się te wianki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne dekoracje, Danusiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie Twoje prace takie dopieszczone w każdym miejscu :) Sama chętnie bym powiesiła sobie taki wianuszek, no może zamiast dyń marchewka, bo za nimi nie przepadam. Podziaiwm różnorodność Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają rewelacyjnie! Przepiękne kolory, i bardzo gustowna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianki są cudowne, delikatne i te dyńki, rewelacja
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te wianki. Pomysł z dzianinowymi dynkami świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne jesienne wianki. Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzysz prawdziwe arcydzieła rękodzielnicze. Przecudne są twoje wianuszki. Jestem nimi zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne oba wianki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne..... muszę podpatrzeć i też coś stworzyć.... u mnie na drzwiach jeszcze lawenda....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...