poniedziałek, 19 czerwca 2023

Dwie szydełkowe torebki "OREO"

      Pochwalę się dzisiaj kolejnymi szydełkowymi torebkami "OREO". Wydziergałam dwie prawie jednakowe torebeczki. Obie powstały z poliestrowego sznurka 5mm w kolorze czarnym i obie mają taką samą podszewkę w czarno - biały wzór. Tak zdecydowały właścicielki torebek. Jest jednak coś, co je różni. Otóż na prośbę właścicielki do jednej z nich dodałam ozdobny chwost









Myślę, że na lato takie torebeczki sprawdzą się znakomicie:)

Pozdrawiam gorąco:)

15 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo efektowne torebki. Gruby i wyrazisty splot wygląda świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki są cudowne, pieknie wykończone i ten wzorek, cudo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te torebki obie. Mam taką podobną dostałam od córki kupiła mi ją na prezent. Troszkę się już sfatygowała ale bardzo lubię tą torebkę. Pozdrawiam serdecznie😊🌞😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wykonane. I nawet nie myślałam, że czerń może być tak intensywna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że obydwie torebki bardzo ładnie się prezentują :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zachwycam się torebkami Oreo, są prześliczne.
    Pozdrawiam, Danusiu
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te torebeczki, co prawda za czarnym kolorem na lato nie przepadam ale jest to kolor uniwersalny pasuje do wszystkiego, wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Ważne że zamawiające zadowolone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne torebki i ta subtelna różnica. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och mojej latorośli by się spodobały , takie młodzieżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne już gdzieś widziałam, ale te są po prostu świetne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...