poniedziałek, 12 czerwca 2023

Duża kartka z okazji 25 rocznicy ślubu

     Jakiś czas temu  zostałam poproszona o wykonanie karteczki z okazji 25 rocznicy ślubu. Nie było żadnych sugestii co do wyglądu kartki, pozostawiono mi wolną rękę. Miała ona jednak być większych rozmiarów, aby pod życzeniami było miejsce na podpisy większej liczby osób.

     Wymyśliłam sobie, że będzie to kartka zamykana na magnes.  Taki jubileusz to srebrne gody, dlatego postanowiłam wykorzystać srebrny papier do wykonania niektórych elementów. Na kartce nie mogło zabraknąć kwiatowej kompozycji. Dodałam też delikatną białą koronkę.

 









Mam nadzieję, że kartka spodobała się Jubilatom.

Pozdrawiam serdecznie:)

11 komentarzy:

  1. Srebne wesele zasługuje na tak piękną kartkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna kartka, jubilaci będą mieć wspaniałą pamiątkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka pełna uroku i elegancji. Srebrne elementy pięknie ją dopełniają.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z dodatkami. Papier świetnie się spasował z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka na pewno się spodobała jubilatom , podziwiam Cię za robienie tak dużych kartek ja nigdy nie mam pomysłu co na nich umieścić. Wybór srebrnego papieru był strzałem w dziesiątkę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie wspaniałą pamiątką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kartka idealna- bardzo elegancka i oryginalna:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, pięknie skomponowana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka. Róże jak żywe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka na wspaniały jubileusz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...