czwartek, 3 listopada 2022

Metkowiec sensoryczny i pamiątka chrztu świętego

     Metkowce sensoryczne należą do ulubionych zabawek niemowlęcych. Rozbudzają one zmysły maluszka, zachęcają do zabawy i ćwiczą zwinność paluszków. 

     Metkowiec, który dzisiaj zaprezentuję uszyłam z bawełny w wyrazistych, kontrastowych kolorach i  wzorach. Na jednej stronie uszyłam kwiatek, wypełniony specjalną szeleszczącą folią do zabawek. Dodatkowo metkowiec zaopatrzyłam w różnorodne tasiemki oraz gryzak.







     W dzisiejszym poście pokażę jeszcze pamiątkę chrztu świętego dla dziewczynki:






To wszystko na dziś. Pozdrawiam serdecznie:)

    

15 komentarzy:

  1. Znów pieknosci, metkowiec rewelacyjny ,bobasy lubią takie gadżety i kolorki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny metkowiec, a kartka zachwyca swoim urokiem.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu fajne te Twoje obie prace, będą doskonałym prezentem. Fakt metkowce dzieciaki bardzo lubią i bardzo się przy nich rozwijają a na kartce jestem zauroczona tą sukienusią jest cudna. Zresztą sam napis z tekturki tez jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i rozwijająca motorykę sensoryczna zabawka dla dziecka, do tego samodzielnie uszyta - super!
    Kartka piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Metkowiec - bardzo interesujący ! Nie wiedziałam, że takie rzeczy szyje się dla dzieci. Wiedziałam natomiast, że podobnych używa się dla szczeniąt. Pamiątka Chrztu Świętego - przepiękna !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna karteczka jak i zabawka. Metkowiec to idealna zabawka dla maluszka. Kiedyś też szyłam dla znajomej chodź nie wiedziałam że właśnie taką nosi nazwę ;) Jak zawsze stworzyłaś super prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne prace, na karteczce sukieneczka , a takie szeleszczące gadzety bardzo lubią dzieciaczki, śliczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, a metkowce to idealne zabawki dla dzieciaczków- kochają je :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zabawka dla maluszka a karteczka prześliczna. Miłej niedzieli Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne metkowce sensoryczne. Kartka urocza, delikatna, idealna na te uroczystość. Bardzo podoba mi się zastosowanie gipiury jako wzór na sukieneczce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe projekty :) ta zabawka dla malucha jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowa praca,Kartka prześliczna i super ozdobiona

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu przepięknie tworzysz ! Zarówno na maszynie, jak i z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje szyjątka bardzo lubie ale w papierowych pracach bardzo się rozwijasz, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...