poniedziałek, 7 marca 2022

Literki z tkaninki - Oliwier

 Miałam już okazję szyć różne imiona z tkaniny.
Tym razem poproszono mnie o uszycie literek tworzących imię Oliwier. 

     Szyte literki są bardzo modne i stanowią niebanalną dekorację dziecięcych pokoików.
Literki powstały oczywiście z bawełnianych tkanin. Wypełnienie to antyalergiczna kulka silikonowa. Ozdobiłam je różnokształtnymi kolorowymi guziczkami. Literki można zawiesić na wszytych wstążeczkach.
 Do zabawy uszyłam dodatkowo żyrafkę. 

 









To tyle na dziś. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

 Pozdrawiam serdecznie:) 


15 komentarzy:

  1. Piękne literki. Podoba mi się ten pomysł. Świetna ozdoba pokoiku dziecięcego. Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba do dziecięcego zakątka, Danusiu. A żyrafka jaka sympatyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też miałam ochotę na takie szyte literki, ale poległam w przedbiegach!!/ Tobie jak wszystko wyszły wyśmienicie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szycie to pikuś, gorzej z wypełnieniem, trzeba uważać, żeby wyszło równomiernie- Tobie to wychodzi perfekcyjnie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne literki, kiedyś też miałam ochotę dla wnuczki , ale żyrafkę może odgapię Danusiu jak pozwolisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo pisać... Twoje uszytki są piękne.. Czy literki, czy podusie, czy zwierzatka czy tipi.. wszystko zawsze zachwyca, cieszy oko i uszczęśliwia obdarowanych! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Pięknie zapewne wyglądają w dziecięcym pokoju :). To dekoracja na długie lata :).
    Uściski Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyrafka jest świetna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyte literki pięknie się prezentują i są bardzo orginalną i modną ozdobą pokoju dziecięcego, Twoje Danusiu są perfekcyjne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,piękna ozdoba staranne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE, będą wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale uszyłaś te literki. Piękna ozdoba pokoju będzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają takie personalizowane dekoracje w pokojach dzieci :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...