sobota, 19 lutego 2022

Poduszka z jednorożcem i przedwiosenny wianek

      W prezencie dla pewnej dziewczynki uszyłam poduszkę, której centralną część stanowi aplikacja jednorożca. Szyłam już jednorożce na poszewkach, ale nieco inne. Tym razem jednorożec ma różnokolorową grzywę w pastelowych odcieniach. Wszystkie wykorzystane tkaniny to bawełna.

     Wierzch poszewki jest patchworkowy, trzyczęściowy (wewnątrz z ociepliną), pikowany wokół aplikacji i po szwach. Tył zapinany jest na suwak.








 

     Chciałam jeszcze zaprezentować mój przedwiosenny wianek. Po zdjęciu bożonarodzeniowego wianka na drzwiach wejściowych zrobiło się jakoś pusto. Do wiosny jeszcze trochę czasu, więc postanowiłam zrobić sobie przedwiosenny wianek. Wykorzystałam w tym celu kwitnące bazie i leszczynę, gałązki bukszpanu i troszkę kwiatków. Na wianku przysiadł też mały ptaszek.







Pozdrawiam serdecznie:)

15 komentarzy:

  1. Danusiu wianek jest śliczny!!! Może przywoła szybciej wiosnę :)). Piękna jest również poszewka :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna podusia , ja za patchworki to jeszcze się nie biorę . Wianek wiosenny z ptaszkiem czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka, kolorowa poduszeczka! A wianek rewelacyjny!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu przegapiłam kilka Twoich postów ale fakt mnie nie było a z telefonu nie lubię pisać. Co do podusi i jednorożca jak zawsze jest cudny, a ta kolorowa grzywa tylko mu uroku dodaje.
    Myślę że ten wianek to może i za wiosenno - wielkanocny robić, tylko wymienić mu bazie na świeże !! Fajnie prezentuje się na Twoich drzwiach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że pewna dziewczynka będzie piszczeć z radości:) a wianek super i wygląda na wiosenny, za to u nas sypie śnieg:(
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, prześliczna podusia, dziewczynka będzie zachwycona. A ten piękny wianek na pewno przywoła wiosnę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna poszewka i przepiękny wianek 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jednorożec!! Wianek przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia cudna. Jednorożec na taki zalotny uśmiech. Bardzo podoba mi się ta grzywa- każdy lok z innego materiału. A pastelowe kolory dopełniają wrażenia- WOW!
    Przedwiosenny wianuszek- prześliczny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodka podusia, a wianek cudny i taaaaki bardzo wiosenny:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna poduszka. Obrazek pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez slicznie. Czuc juz wiosne dzieki slicznemu wianuszkowi :) Nosorozec przepiekny. Super robota ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prace,może wianek przywoła wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. No padłam! Jestes Mistrzynią Danusiu! Chylę czoła, koń wow!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...