czwartek, 6 stycznia 2022

Koniki - podusie przytulanki

      Wykonywanie różnorodnych prac, których adresatami są dzieci sprawia mi ogromną przyjemność. Koniki przytulanki uszyłam w prezencie dla dwóch wspaniałych Siostrzyczek.

     Poduszeczki wykonałam z białych bawełnianych tkanin w większe i mniejsze szare groszki, a wypełniłam kulką silikonową. Grzywę koników zrobiłam z tiulu  w kolorze brudnego różu. Przyozdobiłam je koronką i kwiatuszkami. Wyszyłam też imiona Właścicielek.














 

     Dziewczynki były zachwycone prezentami i przytulaniu koników ne było końca.  Ja również byłam szczęśliwa, widząc taką radość dzieci.

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze pod postami.

Pozdrawiam gorąco:)

26 komentarzy:

  1. Pięknie jest widzieć radość , zwłaszcza dzieci wówczas i my bardzo się radujemy - piękne koniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już te cudne koniki na FB, są niesamowite zresztą jak inne rzeczy, które wychodzą spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne koniki, urocze i delikatne. Nie dziwię się, że dziewczynki były zachwycone nimi, ja też jestem 🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Danusiu podziwiam Twoją pasję. Tak to już jest jak się robi to co się kocha to wychodzi to zawsze rewelacyjnie. Tak też jest z Twoimi uszytkami. Co byś nie złapała w łapki zawsze wychodzi Ci to wyśmienicie!! Tak zresztą jest i z Twoimi poduchami. Rewelacyjnie Ci wyszły te koniki i wcale się nie dziwię dziewczynkom że były zachwycone takim prezentem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, te koniki są prześliczne i zabaw nimi na pewno przyniesie dziewczynkom wiele frajdy i radości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLiczne są te koniki. Nic dziwnego, że się dziewczynkom spodobały. Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Baśniowe koniki, artysta i mistrzyni.Cudenka, nie wiem co pisać, wielkie Wow.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ze mój komentarz skradło.,,. Konie cudne, cudne Danusiu, moze pomyśle tez o takiej podusi dla chrzesnicy mojego M, fanki koni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ze mój komentarz skradło.,,. Konie cudne, cudne Danusiu, moze pomyśle tez o takiej podusi dla chrzesnicy mojego M, fanki koni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!:) jedyne w swoim rodzaju, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ani se nedivím té radosti děvčat. Koníci jsou krásní. M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz Danusiu niesamowite pomysły, te podusie są zachwycające!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne - prawdziwe ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, ja sama cieszę się na widok koników:) Też bym się poprzytulała. Chyba dziecinnieję na stare lata:)
    Fantastyczny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne poduszeczki, na takiej każdy bedzie miał kolorowe sny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale mnie nie dziwi to, ze dziewczynki były zachwycone- obie podusie są bardzo przytulaśne;)
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający efekt uzyskałaś. Podusie mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne podusie. :)
    Jesteś taką dobrą wróżką, czego się nie dotkniesz to zamienia się w coś pięknego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne podusie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Masz talent do tych szyjątek, małych i dużych, a pomysłów masz cudownych bez liku. Tak trzymaj cały nowy rok. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ one urocze! Nie dziwię się, ze dziewczynki były zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyobraźnia zawsze w cenie, piękne rumaki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...