sobota, 11 grudnia 2021

Szyte ozdoby choinkowe - zawieszki

      W wolnym czasie uszyłam ozdobne zawieszki na choinkę. Mają one kształt dzwoneczka, gwiazdki i serduszka. 

     Do ich uszycia wykorzystałam bawełniane tkaniny, a wypchałam kulką silikonową. Zawieszki ozdobiłam koronkami, wstążeczkami, sznureczkiem jutowym, koralikami i guziczkami. Do zawieszek w kształcie dzwoneczków doszyłam też malutkie dzwoneczki.

     Wszystkie zawieszki podarowałam na szczytny cel.













 

Pozdrawiam serdecznie:)

27 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękne.Cudne kolorki I fajne wykonanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie uszyłaś i na piękny cel, bardzo podoba mi się granat

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Na pewno kosztowały dużo pracy te małe drobiazgi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentują się te zawieszki :D Podobają mi się :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ozdoby i świetnie dobrane materiały. Na jednym wypatrzyłam nawet renifera a o gwiazdkach i choinkach nie wspomnę 😄. Obdarowani będą na pewno zachwyceni❤️.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jsou roztomilé vánoční ozdoby. Posílám adventní pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu jak zawsze są cudne te Twoje uszytki. Moją faworytką są tym razem gwiazdy ze złotem i te srebrne. Podziwiam bardzo zwłaszcza za to wypychanie, bo wyszło Ci genialnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zawieszki:) u mnie były w planach, ale zakończyły się na kupnie materiału;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, cudne są te zawieszki.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawieszkowe kompleciki! Szary i granat to moi faworyci:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ozdoby Danusiu, są takie radosne!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są, ile szczegółów!
    białe, czerwone i szare są taki cudnie skandynawskie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, takie drobiazgi robią piękny świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności :) białe najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wielkie serce :):) zawieszki są pełne uroku i wdzięku, są takie akurat, niczego im nie brakuje :):) są naprawdę śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne ozdoby. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze ozdoby, te w czerwony kolorze podobają mi się najbardziej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu są piękne i orygianlne. Wspaniale wyglądają razem :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale, że one tak równiutko Ci wychodzą. Moje to pewnie by koslawe wyszły. Jesteś jednak perfekcjonalistka w tym co robisz. I przy takiej drobnicy widać, że to kochasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudeńka!!! Wspaniałe ozdoby uszyłaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...