wtorek, 21 grudnia 2021

Firanka z choinką oraz szydełkowe aniołki i dzwonki

      Święta tuż, tuż, więc u mnie na blogu dalej świątecznie. W roli głównej wystąpi dzisiaj firanka z choinką, a towarzyszyć jej będą szydełkowe aniołki i dzwonki.

     Wzór firanki pewnie pamiętacie, bo szyłam bardzo podobną w ubiegłym roku. Ta jest nieco większa, jej wymiary to 210 cm szerokości i 140 cm długości. Inny jest też rodzaj białej tkaniny, z której została uszyta. Taka sama jest tylko zielona taśma z pomponami średnicy 2 cm. 

Zdjęcia firanki zaraz po uszyciu:




     A to zdjęcia firanki w oknie szczęśliwej i zachwyconej Właścicielki:



     Zaprezentuję wam jeszcze wydziergane ostatnio szydełkowe aniołki i dzwoneczki. Będą zdobiły różne choinki. Powstały z białego kordonka. Do ozdoby użyłam też odrobinę srebrnej nitki. Dzwonkom dodałam wstążeczki i wewnątrz doszyłam srebrne mini dzwoneczki.








 

Pozdrawiam serdecznie:)



11 komentarzy:

  1. Firanką to i ja się zachwycam , jest piękna i na czasie Z okazji zbliżających się Świąt życzę ci dużo zdrowia i spokoju , a Boża Dziecina niech błogosławi Wasz dom

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Danusiu podziwiam bardzo, ta firankę z choinką jest genialna a za te Aniołki i dzwonki to masz u mnie złoty medal. Nie lubię robić kilku prac z tego samego wzoru. Takie moje skrzywienie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta choinka. Bardzo mi się podoba. Super wygląda podświetlona na oknie. Podziwiam też ozdoby szydełkowe. Życzę Wesołych, spokojnych i radosnych świąt Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje szydełkowe ozdoby. Zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Istne dzieło sztuki ta firanka.Aniolki i dzwonki perfekcyjnie zrobione.Wesolych Świat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, przepiękna jest ta świąteczna choinka. Podziwiam też aniołki i dzwoneczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace na choinke a firanka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka oryginalna firanka :):) a ozdoby - prześliczne :)
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się ta firanka :D Śliczne aniołki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są piękne.Zdrowych i pogodnych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale prezentuje się ta firanka :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...