poniedziałek, 31 maja 2021

Namiot tipi i poduszki dla Wiktorka

      Zaprezentuję Wam dzisiaj kolejne "leśne" tipi. Poproszono mnie o uszycie całego  zestawu bardzo podobnego do tego, który szyłam Wojtusiowi. 

     Namiot i mata różnią się jedynie tkaniną ze zwierzątkami. Nieco inne,               ale bardzo podobne są też poduszki - przytulanki.

     W skład zestawu wchodzi namiot z okienkiem i roletą, gruba mata, cztery poduszki i oczywiście drążki wraz z wiązaniem zakończonym gwiazdkami.

















 

 Cały zestaw bardzo się spodobał. Mam nadzieję, że długo posłuży Wiktorkowi       do zabawy.

Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

27 komentarzy:

  1. Sama słodycz .Podusie mega piękne.Cudowne......Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne wspaniałe tipi, Danusiu.Jesteś mistrzynią w ich tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i słusznie, że się spodobał Wiktorkowi, tak samo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplecik do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe tipi, pięknie się prezentuje. Poduchy wyglądają równie świetnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam - za każdym razem :). Wspaniały zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik Danusiu. Zachwycają mnie Twoje poduchy, są takie pomysłowe. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, tipi kapitalne, ale poduchy to mistrzostwo świata. Podziwiam. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko:) A podusie przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że wprawiłaś się w produkcji namiotów !!! Znów kolejny i znów równie piękny ! Bardzo podobają mi się dwie czarne gwiazdy zawieszone przy wejściu oraz poduszki - oczywiście ! Najbardziej poduszka-"zając". Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam, jak zawsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i do tego te śliczne poduszki 😊 Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne rewelacyjne tipi z kompletem świetnych poduszek! Uwielbiam Twoje uszytki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne szyjątka. Zwierzaczki 100 razy fajniejsze niż lewiatanki i inne zwierzaki z marketów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet! I jaka niepowtarzalność.

    OdpowiedzUsuń
  16. Namiot super się prezentuje, a poduszki są przepiękne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tipi zachwycałam się nie raz, tym razem podusie mnie urzekły:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe! :) na pewno dostarczy Wiktorowi mnóstwo frajdy:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moc krásná sada se zvířátky♥ Zdravím

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne tipi Danusiu! O każdym detalu pomyślałaś :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny fantastyczny zestaw, który pokoloruje dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny zestaw! Podziwam talent :) Zarówno namiot, jak i dodatki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam brata Wiktora ale on takiego tipi w dzieciństwie nie miał.... Danusiu jak zawsze chylę czoła, wspaniały jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wcale się nie dziwię, że się spodobał. Sam bym się w nim pobawiła. A w mojej młodości to dostępne były tylko krzesła i stary koc :-).
    Poduchy świetne i materiał w liski.. marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie tipi w różnych wersjach kolorystycznych wyglądają rewelacyjnie i są niesamowicie dopieszczone!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...