niedziela, 7 marca 2021

Namiot tipi i poduszki - przytulanki dla Wojtusia

     Zapraszam Was dzisiaj gorąco do obejrzenia zestawu z namiotem tipi, który niedawno miałam przyjemność uszyć dla kochanego Wojtusia.  

     W skład kompletu wchodzi namiot z okienkiem i roletą, gruba mata, wiązanie do drążków oraz poduszki - przytulanki. Do uszycia namiotu i maty wybrana została bawełniana tkanina w kolorze ecru, bawełna pod nazwą "w lesie" oraz troszkę bawełny w kolorze czarnym. Do ozdoby "drzwi" namiotu i rolety wykorzystałam taśmę z pomponami.

     Pomyślałam sobie, że do takiego tipi pasowałyby poduszki - zwierzątka. Zainspirowałam się nieco tkaniną "w lesie" i uszyłam poduszki: sarenkę, sowę, niedźwiadka i ptaszka.

     Mam nadzieję, że długo będzie służył Wojtusiowi do wspaniałej zabawy.

 

















 

 Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

34 komentarze:

  1. Ale cudny!!! Jak szałas w bajkowym lesie pełnym zwierzaków :)). Bardzo mi się podoba!!
    Buziaki Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tak piękne, słodkie, urocze że brak mi już słów.Cudenka.Maskotki mega cudne.Pozdrawiam.Ach, dzieckiem być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ! Ojej ! Ależ to piękne ! Podniosłaś poprzeczkę wysoko - ha ha :) Namiot - jest rewelacyjny, a podusie - to już w ogóle cudne, niepowtarzalne i naj, naj !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! No nic tylko zazdrościć Wojtusiowi :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny komplet Danusiu a przytulanki to już prawdziwe mistrzostwo. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jaki cudny zwierzaczkowy komplet 🥰 sama słodycz i radość 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający namiocik a poduszki jeszcze bardziej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje uszytki! Rewelacyjny komplet. Cudowne dobrane materiały i kolorystyka..i te sliczne podusie.Ptaszek uroczy! Zachwycam się i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw i już mogę sobie wyobrazić jaką radość sprawiłaś Wojtusiowi :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! They look so lovely and cuddly!
    The tent's window is very cute.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjn y zestaw, ogrom pracy, więc mega podziwiam! Zawsze chciałam takie tipi dla Córy, ale niestety brak miejsca mi to uniemożliwia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnej urody są te Twoje p[race:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż brak mi słów by powiedzieć jak bardzo.mi się podoba ten domek z poduszkami. Taki fajny będzie przynosił wiele radości 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Krásná souprava, určitě udělala velkou radost. Jsi šikovná švadlenka. Posílám pozdrav do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och cudne te tipi szyjesz i jeszcze ten zwierzyniec- magia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest absolutne mistrzostwo! Wspaniały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe tipi i przesłodkie podusie - zwierzaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podusie są zachwycające- będzie świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ilekroć widzę Twoje szyciowe wyczyny, mam problem wyjścia z podziwu.
    Piękności widzę i podziwiam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudowne schronienie dla maluszka. Poduszeczki zjawiskowe. Ty inaczej nie potrafisz. Tylko cuda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te Twoje zestawy są rewelacyjne! Super pomysł by dodać te leśne zwierzęta. Materiał "w lesie" przecudny:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu... to prawdziwe dzieło, tipi zachwyca nie mówiąc juz o wspaniałych poduszkach :) jestes wielka! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne rzeczy uszylas, ten namiocie budzi zachwyt, te okienka o uszyte poduszeczki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tipi jest boskie, a te podusie to są prawdziwe SŁODZIAKI. Zakochałam się w nich.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chłopięcymi namiotami też sobie świetnie radzisz <3 prześliczny jest i te poduszeczki do których nic tylko się przytulić <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne tipi! Wspaniale się prezentuje ze zwierzątkami leśnymi.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu, Twoje prace są wspaniałe!!! Tipi super i do tego te rewelacyjne podusie, brawa dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój synek uwielbia bawić się w namiotach z kocyków, ale ten to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne tipi i cudne poduszki !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...